Hvor lang tid er i villige til at flyve non-stop?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Schwert, 1/3/18.

1. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,594
    Point:
    113
    **GYS**

15.600 km / 20 timer er rækkevidden for Airbus nyeste modificerede 350'er. (350/900 ULR)

Hvad siger i, ville i sætte jer til rette (på monkey class) på sådan en flyvning?? Min krop skriger allerede "Blodpropper og ellers tak" Er jeg bare en hysterisk gammel mand (no need to answer that :))

/DSGM

tbh, Beaglen, Erwin Lansing og 5 andre "Synes godt om" dette.
  2. banditten

banditten VIP medlem

Beskeder:
    298
    926
    Point:
    93
    Bare det at du nævner monkey Class :eek:, det siger noget om din sindstilstand o_O.

“Jeg går op og lægger mig Hans Christian”. :D

Beaglen, Kenneth K, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,392
    5,827
    Point:
    113
    Uh godt spørgsmål der - altså det som umiddelbart kalder på et svar som ikke er givet på forhånd! :p:p

Nu er jeg jo ikke helt normal i den her hensende, og man ved jo ikke hvor muren står før man møder den!;)
    Jeg kunne godt tænke mig at prøve den tur, godt med kompressionstrømper på og alkohol til at få blodet til at flyde nemmere gennem de aldrene årer (gør alkohol ikke det!?:D:D)

Og med Singapore Airlines skønne service ville man føle sig godt behandlet er jeg sikker på. Ville ikke tage turen i et amerikansk selskab f.eks., eller et lowcost selskab - de er alle for usle til at lade sig transportere af...:eek:
    :eek:Nok ikke en tur man så ville ønske at tage mange gange i sit liv, men prøve det ville jeg gerne....men jeg er jo også ualmindeligt glad for metal i luften!:D

I business - se det er jo en heeeeeelt anden snak!:cool::cool:

tbh, Beaglen, SophieHendriksen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,955
    5,594
    Point:
    113
    Hvad var det lige @banditten ikke forstod i: "No need to comment that" :D:D:D

Beaglen, banditten og Henry "Synes godt om dette"
  5. Daniel K

Daniel K VIP medlem

Beskeder:
    398
    904
    Point:
    93
    Min personlige grænse går på max 12 timer på monkey class og så skal det være red-eye, hvis jeg har børn med hedder det 7 timer og natteflyvning...

Jeg har én og sidste gang - prøvet SQs middags afgang hvor den store spurgte hvornår vi var i Singapore, da de stadig var igang med at de-ice flyveren ...- det var en meget lang tur...
    Jeg er ekstrem stor fan af MEB3 muligheden for at splitte rejsen op i to legs og strække ben undervejs, 20 timer ville slå mig ihjel.

Nielspg, Beaglen, Erwin Lansing og 5 andre "Synes godt om" dette.
  6. banditten

banditten VIP medlem

Beskeder:
    298
    926
    Point:
    93
    Var det ikke Chuck Yeager der mødte muren først, er sikker på de vil lave en spillefilm om dig hvis du gør det, Mænd af rette støbning II :cool:, du kan jo smide det i bucketlist og jeg samt andre ser frem til en beskrivelse :D

PS. på monkey class er det fortrukne middel hvidløg og andet hekseri :)

Beaglen, SophieHendriksen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,392
    5,827
    Point:
    113
    Det var en god idé:D:D - den film idé må pitches rette sted - varighed på film: ja 20 timer for pokker, UDEN reklamer - et sikkert hit er jeg sikker på!

Fremragende film i øvrigt - "Mænd af rette støbning - The Right stuff!" Men kun 3 timers DUR. :cool::)

Henry og banditten "Synes godt om" dette.
  8. AaB_CPH

AaB_CPH VIP medlem

Beskeder:
    544
    1,506
    Point:
    93
    Er sikker på at norske NRK vil købe ideen. Evt. med Jørgen Leth som kommentator undervejs. Han har sikkert en anekdote eller 10 fra den centralasiatiske slette, han kan underholde nordmændene og DR2-seerne med undervejs (som hyppig seer af kanalen glæder mig allerede :D)

Beaglen, asf, SophieHendriksen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,454
    26,234
    Point:
    113
    Med børn er sandkasseselskaberne gode for netop den grund du nævner. Så siden jeg har fået et barn, så er de bestemt mere i fokus og gerne med en dag i Doha eller Dubai, som oftes fås gratis eller meget billigt.

Beaglen, Daniel K og Henry "Synes godt om dette"
  10. Offlyer

Offlyer Where is my SK937?

Beskeder:
    1,081
    3,553
    Point:
    113
    Tja - normalt er jeg fortaler for at tage turen i et go - og hvis et stop er påkrævet skal det være så kort så muligt. Dette er også gjort gentagne gange med børn. Der er så nogle flyselskaber jeg ALDRIG ville flyve med på lange ture i Economy. Eksempelvis de fleste amerikanske, alle charterlignende sardindåser, såkaldte low fare (Air Asia, Wow, etc). Men 20 timers med TGs "gamle" 34" pitch ville jeg nok kunne klare, men ikke med de hypersmalle sæder som de fleste 787'er er med for eksempel.

AaB_CPH, isolCBflyer og Henry "Synes godt om dette"
  11. copenhagenboy

copenhagenboy VIP medlem

Beskeder:
    124
    318
    Point:
    63
    Puha, den er sgu svær, men på den anden side kommer det også an på hvordan sardindåsen er indrettet. Da Tg fløj direkte fra ny til bkk var det vist med ret god sædeafstand. Men der var åbenbart ikke økonomi i ruten, da den blev lukket igen.

Henry "Synes godt om" dette.
  12. Peter Krogh Frausing

Peter Krogh Frausing Co-Editor

Beskeder:
    1,264
    2,083
    Point:
    113
    Jeg har ikke som sådan nogle problemer med lange ture bag i bussen. Man kan jo gå en tur, se en film, og tage et par timer på øjet, og så forfra igen ;-) Servicen ombord skal bare være i orden, og drikkevarer samt snacks skal være ad libitum :)

Kenneth K, Beaglen, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  13. AaB_CPH

AaB_CPH VIP medlem

Beskeder:
    544
    1,506
    Point:
    93
    Enig i de der peger på indretningen af de bagerste rækker. Fløj for nogle år tilbage LIS-MAD med TAP, men selvom turen kun var 1,5 time, var benpladsen ikke-eksisterende. Fik kramper i mine ben, så 1,5 time var absolut maks i den siddeposition. Husker heller ikke de amerikanske selskaber, som nogle der udmærker sig på benpladsen.

Men generelt, er benpladsen ok, og har jeg strøm på mobil/bærbar, så er fx turen til den amerikanske vestkyst eller fjernasien acceptabel. Men er strækningen længere, og flyver jeg ikke Plus/Biz, så hellere et stopover undervejs. 20 timer på bagerste bliver ikke med mig som passager.

Kenneth K, Beaglen og Henry "Synes godt om dette"
  14. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,114
    6,164
    Point:
    113
    Med mine ben bliver det helt klart nej herfra. Når knæene er trykket ind i sædet foran fra første sekund, vil jeg være en af børnene "Er vi der nu? Hvad med nu?" allerede før vi er taget fra gaten og inden sædet foran lægges ned.
    Til en skarp pris og med ekstra benplads... måske, hvis det virkelig er en spændende destination og hvis der er fri alkohol ombord til at dulme selvmedlidenheden ;)

jtraveler, Kenneth K, Beaglen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  15. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,800
    Point:
    113
    Som udgangspunkt lyder 20 timer blandt de uvaskede i et stræk jo som det perfekte skrækscenarie:eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Men inddrager man flere parametre som pris og rute, tja bum. F.eks. hvis alternativet er en bøvlet rute, så vil det da alligevel være at foretrække med de 20 i streg. Ligeledes er det stort set altid nemmere at flyve direkte når man har børn med, så dér kunne jeg nok også godt fristes alligevel.

20 timer på en biz lyder til gengæld som noget der kunne blive en mindre luksusferie med det rette selskab :D

Schwert, Martin81, THammer og 5 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side