Hvor rejsetrængende er du?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Peter Krogh Frausing, 19/3/21.

  1. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,273
    "Synes godt om" modtaget:
    2,118
    Point:
    113
    Halløj!

    JyskFynske Medier søger i øjeblikket dem, som i løbet af det seneste år har været villig til at betale for "flights to nowhere", har spist flymad på en restaurant, eller har købt interiør fra et fly, så man kan blive mindet om rejser derhjemme.

    Det er til mediehusets rejsetillæg, hvor der er ved at blive lavet artikler om anderledes "rejsetrends", som har været aktuelle under corona.

    For nemheds skyld, ville det være fedt hvis du bor på Fyn - men ikke et krav.

    Jeg håber en af jer har lyst :)

    God weekend!
     
    Erwin Lansing, Henrik Olsen, Beaglen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,273
    "Synes godt om" modtaget:
    2,118
    Point:
    113
    Vi nærmer os at skulle lave et interview. Er der slet ingen der vil dele deres passion for luftfart og luksus? :)
     
    Henrik Olsen, Henry og Bekgaard "Synes godt om dette"
  3. Kermit

    Kermit Fuldtids Flynørd (FF)

    Beskeder:
    448
    "Synes godt om" modtaget:
    1,364
    Point:
    93
    Jeg opfylder desværre ikke præmisserne for interviewet :) Selvom jeg interesserer mig for luftfart og luksus :)
     
    Nielspg, Henrik Olsen, Bekgaard og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    Rejsetrangen her er også med stor succes blevet undertrykt til at glæde sig over at få lov at køre en cykeltur over ikke mindre end to kommunegrænser til kontoret! Ingen flydele eller First Class måltider her i huset, det allernærmeste vi kommer er modtagelsen af to spritnye Silver kort efter statussen til resten af familien blev forlænget uden den store indsats...
     
    Nielspg, Henrik Olsen, Bekgaard og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side