Hvor skal jeg dog kreditterer mit fly??

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af jakobv84, 12/9/14.

?

Hvor skal jeg kreditterer mine miles?

  1. SAS

    2 vote(s)
    22.2%
  2. Aegan

    7 vote(s)
    77.8%
  3. United

    0 vote(s)
    0.0%
  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nå... jeg har ik fløjet *A meget i år og har ikke kreditteret meget til EB. Men her er min situation:
    • Har 1.150miles på min EB konto og min konto nulstiller 30. nov (kræver 20.000 for sølv)
    • Har 1.000 miles på min A3 konto og min konto er ny så nulstiller om 12mdr (kræver 20.000 for guld)
    • Har 5.013 miles på min UA konto og min konto nulstiller 31. dec (kræver 25.000 for sølv)
    Og jeg har pt 2 *A rejser i resten af året -- og måske en ekstra tur over atlanten:
    1. CPH-LHR-CPH
      1. EB: 2.000 miles
      2. A3: 2.000 miles
      3. UA: 2.000 miles
    2. CPH-ORD-AUS-EWR-CPH for totalt:
      1. EB: 15.100 miles
      2. A3: 14.600 miles
      3. UA: 12.950 miles
    Så... er jeg helt crazy for at tænke at jeg smider det på A3 og går efter *A Guld?
     
    Senest redigeret: 12/9/14
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Du er da også relativt tæt på sølv, men der er jo ikke rigtigt nogle fordele idet, end ved check-in og lounge adgang i ferier...

    Tror sku også jeg ville gå efter A3 og det er jo guldadgang i 2 år såvidt jeg husker...
     
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Der ville jeg nok også gå efter Aegan og sikre guld i de næste to år...
     
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Aegean får også min stemme da Star A Guld i to år er en klar fordel og vinder over SAS EB Sølv.
     
  5. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    822
    "Synes godt om" modtaget:
    1,920
    Point:
    93
    Utvivlsomt Aegean Guld. Medmindre de har ændret vilkårene for nylig, så bliver du Blue (*S) efter 4000 point og derfra har du 12mdr mere til at få de sidste 16k til Gold. Når du så 11 mdr efter stadig mangler 3-4000 point tager du en tur til (syd-)Europa i SAS Plus og så er den hjemme ;)

    Fik selv et i januar og har flittigt brugt det til loungebesøg og fast track i nogle lufthavne (Heathrow!) - det eneste der mangler er selvfølgelig SAS Fast Track.

    CPH-LHR er vist i øvrigt kun 608 miles hvis jeg ikke husker forkert? Husk at EB-point != miles :)

    Brug den her glimrende beregner for at se hvor mange A3 miles du optjener afhængig af rute og bookingklasse: http://www.owenrudge.net/utils/starcalc/?p=A3
     
    jakobv84 og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
  7. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    822
    "Synes godt om" modtaget:
    1,920
    Point:
    93
    Uf, det lyder ikke godt :(
    Det rygtede genoptjeningskrav på 4 A3/OA segmenter + 12k miles er dog nogenlunde spiseligt, men nu må vi se hvor meget hold der er i rygterne i november...
     
  8. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ouch. Jeg endte med at sende min rejse til A3 (men blev ombooket på et segment til AA så det fik jeg ikke credit for) så nu må vi se. Har en tur til Indien og en tur til London her i oktober så forhåbentligt når jeg at få *A Guld ihvertfald for en periode og så må jeg jo så igang med EB vel...
     

Del denne side