Hvor skal man bo på Jumeirah Beach?

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af Henry, 31/8/20.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,789
    Point:
    113
    Jeg har oversat en artikel om Hotel Conrad, Dubai (https://insideflyer.dk/review-conrad-dubai/). Det ligger i byen, men der er nu kommet et spørgsmål artiklen: Hvis man hellere vil være tæt på vandet, hvor skal man så bo på Jumeirah Beach?

    Gode forslag efterlyses.
     
    Henrik Olsen og Nielspg "Synes godt om" dette.
  2. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Kan varmt anbefale The Address Dubai Marina - virkeligt dejligt luksushotel med en lækker flot pool og en - efter min mening - ret perfekt beliggenhed ved marinaen med den hyggelige Marina Walk, den smukke udsigt om aftenen og blot et par hundrede meters slentretur til Jumeirah Beach :):):)
     

    Attached Files:

    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Rune

    Rune VIP medlem

    Beskeder:
    166
    "Synes godt om" modtaget:
    484
    Point:
    63
    Har boet på alle Marriott Bonvoy hoteller i Marina området, og min favorit er Grosvenor House. Det ligger godt nok ikke ud til stranden, men man kan bruge Royal Meridiens Strand der er 5mins gang væk. Luksus niveauet er klart over de øvrige, og så syntes jeg personligt det er en fordel at det ikke ligger lige ud til The Walk, der efterhånden har udviklet sig til noget af et cirkus. Hvis vi snakker strandhoteller i Dubai som helhed, er de fede hoteller efterhånden ude på palmen og ikke i Marinaen.
     
    jakobv84, Henry, Nielspg og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side