Hvordan skal selskabet fejre sin 75 års fødselsdag?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henry, 1/7/20.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    1. august 2021 bliver SAS 75 år. Det er da noget, der skal fejres. Men hvordan synes du, at SAS skal markere sin fødselsdag?

    Når jeg spørger nu, så er det selvfølgelig fordi, det tager tid at forberede en sådan fejring. Hvad enten det drejer sig om specielt logo, en bonuskampagne eller rabat på billetter, så tager det jo tid at få tingene ind i edb-systemerne og gennemført.

    Måske skulle de kreative læsere på InsideFlyer komme med forslag, mens alle medarbejderne i SAS kæmper med at få selskabet på ret køl.

    Kom med dit forslag
     
    Henrik Olsen, Ulrik og jespersm "Synes godt om dette"
  2. danielstrandby

    danielstrandby VIP medlem

    Beskeder:
    234
    "Synes godt om" modtaget:
    949
    Point:
    93
    Jeg synes specialbemalinger er undervurderede fra mange flyselskabers side, inkl. SAS. Hvor meget god omtale har eksempelvis Icelandair ikke fået for deres Hekla Aurora (nordlys) og Þingvellir (det islandske flag) bemalinger?
    tf-fiu.jpg tf-for.jpg tf-isx.jpg
    Jeg er klar over, at det primært tiltaler avgeeks, men jeg tænker alligevel det kan være en pæn, relativt billig og meget permanent måde at fejre det. Jeg kunne godt se en retro-bemaling på en A350'er, eksempelvis denne:
    upload_2020-7-5_18-42-46.jpeg sas 747.jpg
    British Airways bemalede nogle af deres 747'ere i gamle liveries ved deres "100-års jubilæum" (et lettere tvivlsomt claim, i mine øjne) og det fik de rigtig meget omtale på. KLM lavede også specialbemalinger for at fejre deres 100-års jubilæum, dog var det ikke retro.
     
    asf, Calle77, Erwin Lansing og 7 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side