Hvorfor skal det altid være sådan........

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Schwert, 15/12/16.

  1. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    ......at lige når man synes det går bedst i "samarbejdet" med SAS, bliver man - igen igen - mindet om HVORFOR man er kendt som "DEN SURE GAMLE MAND"

    Hvor ville jeg dog ønske at jeg oftere kunne poste noget i tråden:
    https://insideflyer.dk/forums/threads/det-gjorde-i-faktisk-ok-sas.2048/page-3#post-41739
    Der er bare så "langt imellem snapsene"

    Min kontakt med SAS i dag har medført nedenstående mail til kundeservice:
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Hej

    Far er ikke vred - far er SKUFFET!!!

    Jeg har netop talt med ”kundeservice” og er mildest sagt IKKE imponeret!!!

    Jeg har i første omgang bestilt 2 billetter AAR – MIA 29/12 på booking ref. XXXXX efterfølgende har jeg bestilt 1 pers. på samme tur og betalt 112.000 point for denne. Min hustru og jeg er pt seatet på 30F & 30E og jeg kan se at 30D er ledigt, derfor ringer jeg til guld-linjen og taler med XXX for at få ham sat på vores række. DET KAN SÅ IKKE LADE SIG GØRE ??? Jeg får at vide at han kun er sølv, og derfor ikke kan vælge sæde, men jeg skal betale 399,- ekstra for dette – Det kan simpelthen ikke være rigtigt!! Jeg er guld medlem (Diamant før jeg rejser retur fra MIA) og jeg har bestilt rejsen og betalt med mine point, og alligevel har man ikke så meget konduite at man kan flytte ham op ved siden af os????

    Det er simpelthen IKKE godt nok, og på ingen måde en ordentlig behandling af en af jeres loyale kunder…… At autosvar fra SAS ”kundeservice” efterhånden er ”……ja, men jeg har nogle regler jeg skal følge” er altså ikke noget der gør jeres bedste kunder mere loyale mod SAS tvært imod!!!

    Måske i skulle omdøbe afdelingen: Afdelingen for ufravigelige FAQ’s??? Det har nemlig ikke meget med kunde SERVICE at gøre.

    Nå – i det mindste er mit blodtryk da faldet ned igen nu, så lidt har jeg da fået ud af at sende denne mail!!!

    Fortsat god dag!

    Med venlig hilsen / Best regards

    Henrik Schwert
    Head of Sales, CSO
    upload_2016-12-15_11-43-41.gif

    upload_2016-12-15_11-43-41.jpg
    Meet GTO at stand C7
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Er det bare mig der er en sur gammel idiot?? Er det ok at være så MEGET lidt samarbejdsvillige???

    /DSGM
     
    Senest redigeret: 15/12/16
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Husk at fjerne bookning-nummeret når du lægger det ud her ;)
     
    Henry og Schwert "Synes godt om" dette.
  3. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    JEP - takker - havde jeg faktisk lige gjort - havde glemt det i min ophidselse :)
    Har også lige slettet navn på KS medarbejder :rolleyes:

    PS: Da tråden kun var set af 1 ud over mig selv før jeg slettede dem, ved jeg hvem jeg skal komme efter hvis der sker noget "mystisk" ;););)
     
    RasmusH "Synes godt om" dette.
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Du har ingen anelse om hvad serveren gemmer! Prøvet HUACA?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    :eek::eek: Er så gammel at jeg mener det må stå for "Hurtigt Ud Af Caramellen Anton " :confused::confused:

    Så nej det har jeg ikke ;););)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Haha, kunne nu godt bruge en tur til Miami over nytår :D
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Michael Wahl

    Michael Wahl VIP medlem

    Beskeder:
    406
    "Synes godt om" modtaget:
    730
    Point:
    93
    Alle dem der har email-alerts på et forum område for hele indlægget tilsendt på email :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    UPDATE:
    ------------------------------------------------------------------

    Hej Henrik.

    Tak for din mail.

    Desværre har vores agenter ret skrappe regler de ikke sådan lige kan bøje.

    Det kan vi så godt så nu har jeg valg sæder for Alexander, du kan selv gå ind og rette hvis du ønsker andre.

    Vil ønske dig og din familie en god jul.


    Med venlig hilsen

    XXXXXXX
    Travel Consultant
    SAS Sales and Service

    SAS
    Scandinavian Airlines System


    flysas.com, Facebook, Twitter, Youtube

    ----------------------------------------------------------------------

    Så nu vil jeg tage "delvis ja-hatten" på. Det er selvfølgelig SUPER at der reageres så hurtigt når man kaster sig i tastaturet, og hvis ellers jeg havde fået XXXXX i røret da jeg ringede ind på EBG telefonen, ja så havde der jo ikke været noget at brokke sig over (hvad f. skulle jeg så skrive om :) ) Men det HAVDE altså været en bedre total oplevelse hvis de der svarede telefonen for status kunder, også havde lidt prokura til at løse de loyale kunders henvendelser. Ikke sandt???
    Den pågældende medarbejder har i øvrigt før løst mine henvendelser til UG, KRYDS og SLANGE - bl.a. den gang man indførte EBD og SKIT ikke var gearet til at tage højde for de 100 segmenter. UHA hun kæmpede bravt den gang......
     
    Senest redigeret: 15/12/16
    Henry, Michael Wahl og tbh "Synes godt om dette"
  9. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    FUCK!! Det var så ikke smart, meeeeeen nu betragter jeg så alle de der har email alert på forum som "hæderlige mennesker" der kun vil det bedste for deres medmennesker......;)
     
    Henry og Michael Wahl "Synes godt om" dette.
  10. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Det kan være jeg skal prøve guldmailen, jeg har ikke altid været tilfreds med diamant mailen :rolleyes:
     
    Baadsgaard, Henry og Schwert "Synes godt om dette"
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hvis der er nogen der lige PM'er mig detaljerne så kan vi lige bestille vegansk no egg, low calorie, no spice, no alcohol måltid til hr @Schwert :)
     
    Nicki Lolk Sørensen, THammer, Peter F. og 10 andre "Synes godt om" dette.
  12. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

    Fornemmer jeg stadig at Hr. @jakobv84 er en LIIIIIDT dårlig taber :D:D:p:p

    SKÅÅÅÅÅÅÅÅL i bobler!!!!!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    No alcohol er der jo i forvejen ikke på udturen til de der lavlige guldmedlemmer... Og plastikkortet når jo heller ikke at komme inden hjemturen, så mon ikke der er en purser der bestemt mener at det skal vises og at app'en ikke er god nok? :p
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    :eek::eek::confused::confused: - håber da at det står rigtigt på purserens passager liste til den tid - ellers skal du f...... høre DSGM folde sig ud.....:D:D:D
    Nåååååå nej, han er vel også blevet curtesey UP'ed - såååååå deeeeet ;);)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    pas nu på. Ellers risikerer du at karma slår igen og din Austrian Schnitzel en dag bliver udskiftet med bønnepostej :D
     
    Schwert "Synes godt om" dette.
  16. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    He he - lad dog staklen, han har for nylig tabt en uforskammet god flaske bobler til DSGM!!!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Skal faktisk have schnitzel ombord i aften. nam nam.
    Kan være du skal have flasken med på turen så du kan sidde og drikke bobler henover atlanten???
     
    Henry og Michael Wahl "Synes godt om" dette.
  18. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Når ret skal være ret - så HAR du jo reelt først tabt den når de kører Australiens GP :) men det er jo bare en teknikalitet........ som jeg plejer at sige: "Tab og vind med samme sind!!!!" (jeg har bare SÅ svært ved at blive sur når jeg vinder :D:D)
     
    Henry og Michael Wahl "Synes godt om" dette.
  19. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    @Schwert - du kan nok ikke regne med at systemet automatisk ændrer din status til returrejsen i reservationen.
    For at sikre dig at checkin staff + gate staff + purser får din korrekte status registreret på dit b/pass og på psgr listen kan du gøre flg straks du ser, at dine point for udrejsen er gået ind på din point oversigt samt at du dermed er ændret til EBD :

    1) Send en mail til "[email protected]" og bed dem ændre din status i reservationen manuelt fra EBG til EBD. - Du skal gøre det før systemet åbner for checkin (før de 22 timer) for at din nye status følger med over fra reservations systemet til checkin systemet.

    (Jeg er lige selv landet fra MIA her til morgen - vi var kun 15 til 18 på plus, så der var god attention fra purseren. Heldigvis har jeg fået mig en god undskyldning for at tage endnu en tur til MIA, for jeg nåede ikke en sejltur ud omkring Fisher Island dèr hvor STORsvindlerne fra Tvind imperiet købte en kæmpe lejlighed)
    Rigtig god tur til jer.
     
    clager, Baadsgaard, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  20. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Takker!!! Og tak for tips - jeg vil FLUX jeg ser opdateringen i min app skrive til "min gode ven" og bede hende rette dette til - faktisk synes jeg at registrering af rejser oftest går hurtigere end jeg har været vant til (JA en POSITIV SAS tilkendegivelse - SKAM dig @Schwert :p:p ) så der burde være rigelig tid før vores hjemrejse. HVORDAN ER VEJRET @PENSIONISTEN ??? Vi glæder os helt vildt, har ikke været i Florida siden 2008, og har knapt 14 dage ved golfkysten.
    Fortsat god tur til dig!!!

    EDIT: Lær at læse @Schwert du var landet FRA MIA - så håber jeg det VAR en god tur ;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side