Ihg hoteller med 5 person værelser

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af AndreasMouridsen, 1/3/16.

  1. AndreasMouridsen

    AndreasMouridsen Andreas

    Beskeder:
    64
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    18
    Jeg leder efter nogle ihg hoteller der har plads til 5 personer på et værelse...
    Nogen der kender nogen ihg hoteller der tilbyder dette?:)
     
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Altså massere af hoteller har jo store suiter med plads til 5 personer. Men nu skriver du jo værelse... Anyway rimeligt bredt spørgsmål. Noget særligt sted eller verdensdel? Skal de kunne bookes på points? Deres suite hoteller (f.eks. Staybridge Suites) har helt sikkert værelser store nok.
     
  3. AndreasMouridsen

    AndreasMouridsen Andreas

    Beskeder:
    64
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    18
    Det skulle gerne være et værelse man kunne bruge på point, da jeg har rigtig mange IHG points som jeg skal have brugt inden en stor del af dem udløber. Det må meget gerne være et hotel med udendørs pool, altså måske et varmt sted. Men jeg kan ikke finde ud af hvilke hoteller der som sagt tilbyder dette...
    ???:)
     
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    OK. Jeg tænker lidt. Men altså IHG points udløber da ikke...? Og er der tale om 5 voksne eller er nogle af dem børn?

    Jeg har boet her: http://www.ihg.com/crowneplaza/hotels/us/en/miami-beach/miasb/hoteldetail?PID=7092933 og det var totalt lækkert, men det er ikke voldsomt børnevenligt.
     
    Senest redigeret: 1/3/16
  5. AndreasMouridsen

    AndreasMouridsen Andreas

    Beskeder:
    64
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    18
    ved faktisk ikke rigtigt om de udløber, ved bare at jeg har haft dem i meget lang tid...
    Men der er tale om 2 voksne og 3 børn...
     
  6. AndreasMouridsen

    AndreasMouridsen Andreas

    Beskeder:
    64
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    18
    men der er vist ikke 5 personers værelser på Crowne Plaza south beach hotel, som jeg kan se det...
    ?
    ihvertfald ikke på reward nights
     
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Dine points udløber hvis du ingen aktivitet har haft i 12 måneder, men det er rimeligt nemt at fremprovokere aktivitet også uden en overnatning
    Nej det er 4 personers værelser. Hvor gamle er børnene?
     
  8. AndreasMouridsen

    AndreasMouridsen Andreas

    Beskeder:
    64
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    18
    11, 8 og 13
     
  9. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    OK -- og de er ikke gamle nok til at bo på eget værelse...? et til de voksne og et til ungerne...?
     
  10. AndreasMouridsen

    AndreasMouridsen Andreas

    Beskeder:
    64
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    18
    ja, det tror jeg.
    men jeg ville derfor finde et 5 personers værelse, så man ikke skal betale dobbelt op i point.
     
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Tror det er nemmere & billigere at finde et billigere IHG hotel og så booke to værelser. Ellers skal du finde et du har lyst til at bo på som HAR store værelser men som kun tilbyder mindre som awards (husk: IHG tilbyder kun hotellets mindste værelser som awards) og så maile og spørge hvad de skal have for en upgrade til det større værelse. Men de vil afkræve dig $$$'s og jeg vil som udgangspunkt ikke tro det kan svare sig.

    Må man spørge hvor mange points du har og hvor længe du gerne vil være væk? Så kan vi jo regne ud hvor mange points per nat et rum må koste...
     
  12. AndreasMouridsen

    AndreasMouridsen Andreas

    Beskeder:
    64
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    18
    Jeg har omkring 170 tusind points, og ville gerne være væk i omkring en uge...
     
  13. AndreasMouridsen

    AndreasMouridsen Andreas

    Beskeder:
    64
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    18
    Jeg er ambassador, så jeg burde få en upgrade. Men på nogle hoteller accepterer de 5 personer på 4 personers værelser, og på andre gør de ikke...
     
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    OK det er ikke en voldsom mængde selvom det sikkert har taget noget tid at spare op! Lad os sige 15.000 points per nat per værelse (IHG kategori 2) -- du kan tilkøbe de sidste om nødvendigt. Her er et par forslag på strandhoteller i asien:
    http://www.ihg.com/holidayinnresorts/hotels/us/en/phuket/phumk/hoteldetail?PID=7092933
    http://www.ihg.com/holidayinnexpress/hotels/us/en/bali/dpsbl/hoteldetail?PID=7092933

    ... og så et på Puerto Rico da Norwegian jo flyver direkte...
    http://www.ihg.com/holidayinn/hotels/us/en/mayaguez/mazpr/hoteldetail?PID=7092933
     
    Senest redigeret: 1/3/16
  15. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Korrekt... så er det igang med at maile dem. Men Ambassador virker jo som udgangspunkt ikke udenfor IHG og selv Royal Ambassadors får ikke guaranteed upgrades på award stays
     
  16. AndreasMouridsen

    AndreasMouridsen Andreas

    Beskeder:
    64
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    18
    Ok.
    Mange tak for hjælpen!
     
  17. AndreasMouridsen

    AndreasMouridsen Andreas

    Beskeder:
    64
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    18
    Har du måske boet på nogle af dem du nævnte-kunne du eventuelt anbefale nogle af dem??
    De ser dog alle rigtig gode ud!
     
  18. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nej. Du må nok igang med tripadvisor og lave egen research. Bemærk at jeg fejlagtigt havde taget et i Krabi med som i sidste uge gik op i points. Sorry. Men det i Phuket er 10.000 points og et godt valg vil jeg tro.

    Men husk lige at tjekke cash raten også... nogle af de her hoteller, især på Bali, kan koste ekstremt lidt i rede penge og så er dine points måske bedre sparet til en anden lejlighed. Held og lykke!
     
    Nielspg "Synes godt om" dette.

Del denne side