Indenrigsrejse USA

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Thomas von Moos, 12/11/21.

  1. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    341
    Point:
    63
    Hej med jer.

    Er der nogle der ved om man skal være opmærksom på nogle ting ved indenrigs rejser i USA og/eller om det ikke er muligt for udenlands rejsende?
    I de her tider må man jo hellere tjekke alt op så man ikke sidder fast i USA. :)

    Vi skal flyve fra Miami til Chicago hvis det har noget at sige, og det blvier nok 6/12.

    God weekend til jer.
    Thomas
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Der er på amerikansk indenrigs ikke megen ændring end tidligere. De er retur på næsten fuld kapacitet.
    Så det er kun regler Ifm Covid du skal være opmærksom på.
    Jeg har lige haft folk derovre og deres vurdering er at det er “som det plejer med et tvist”.
     
    Thomas von Moos og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Fribytter

    Fribytter VIP medlem

    Beskeder:
    175
    "Synes godt om" modtaget:
    525
    Point:
    93
    Yes, alt som det plejer. Eneste forskel er mundbind fra du kommer ind i lufthavnen til du forlader den næste igen.. bor i FL, og rejser indenrigs i US næsten hver uge.. nogle få etablissementer er stadig ikke åbne (hvorfor ved jeg ikke)..
     
    Thomas von Moos og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    341
    Point:
    63
    Tak for svarerne.

    @Fribytter
    Er det sådan at du måske har et godt fif til hvor man skal bo i MIami? :)

    Vi er 2 voksne og et barn på 4 år.
    Hotel med pool, og gerne tæt på stranden.
    Hvis der er bedre sted uden for miami er det også ok.
    Budget er ca 15.000DKK for 1 uge. 28/11 til 5/12 eller 6/12.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Michaelpa

    Michaelpa Medlem

    Beskeder:
    32
    "Synes godt om" modtaget:
    92
    Point:
    18
    Håber det er ok, jeg svarer her. :) Min kæreste og jeg boede i Hallandale Beach i en periode (nord for Miami), og det ligger ok ift. Miami, hvis man også lejer bil. Området rundt om er også ret godt, syntes vi (Sunny Isles, Golden Beach, Oceanside), og ellers er Hollywood også ret godt.

    God tur!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    341
    Point:
    63
    Hej MIchael
    Tak for svar, det er super alt hjælper, vi har pt booket os ind imellem nord og midt beach.
    Men vil lige tjekke det andet ud.

    Tillægsspørgsmål, hvis du ser det og har tid. :)
    Har du været ude ved pig island? Hvis ja ved du om der er et billigere alternativ end bahamas air med en pris på 800USD per person?

    Vi overvejede lidt at tage videre til Naasau/paradise island og bo der da hotellerne på øen og turen til pig island er billigere. :)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Michaelpa

    Michaelpa Medlem

    Beskeder:
    32
    "Synes godt om" modtaget:
    92
    Point:
    18
    Det lyder super! Jeg længes også efter Florida, så jeg er lidt misundelig. ;-)

    Desværre løb weekenderne fra os, da min kæreste og jeg boede derovre, så vi nåede ikke til Pig Island.
    Vi undersøgte til gengæld muligheder for at komme derud, og jeg mener, at vi havde kigget på at sejle derud fra Miami, som vist var den billigste mulighed. Jeg kan desværre ikke huske pris eller med hvem, men jeg mener, det var en del billigere end de $800, du nævner.

    Hvis I har tid til det (og kan lide at snorkle), så læg vejen forbi John Pennekamp Coral Reef State Park. Super flot sted!
     
    Henrik Olsen og Nielspg "Synes godt om" dette.

Del denne side