God søndag. Vi nærmer os den første december og derfor skal vi jo også fortælle jer som de første om den gode nyhed at vi også i år har en julekalender. Vi har knoklet hårdt med at få det klar. Så følg med på forsiden - der er super præmier og en af dem er Emirates Business Class for 2 personer Håber dette var en god teaser hvad der sker i december
Hvad nu hvis 'resten' omfatter Emirates Business Class for 4 personer? Man skal altid holde en bagdør åben.
Hmmmm - bitter erfaring har lært mig at man kan blive så utroligt øm de forkerte steder hvis man følger DET råd (og så er det KUN mandag )
Opdatering på julekalenderen - vi har fået en del gode præmier og lidt ændringer, så der er noget at glæde sig til fra den første og 24 dage frem Jeg kan jo kun anbefale at dele det med familien og vennerne, så der er flere chancer for at vinde
Om en halv times tid åbner InsideFlyer's julekalender og første låge er tilgængelig. Glædelig jul og held og lykke Link til julekalenderen er her: https://insideflyer.dk/julekalender/
Yay, jeg har lige vundet 1,000 Norwegian Cash Points! God timing, med de der super billige billeter til NYC. Mange tak og god jul til alle
Hej @clager - Dette har været et stort spørgsmål i år og da vi kører kalenderen i flere lande har vi besluttet at gøre det ens. DK har haft et mere åbent forhold til dette, men i DE eller NO vil mange helst ikke have deres navn offentliggjort. Så det vi har gjort er at bede vinderne selv skrive en kommentar i posten om de har lyst til dette. Så dette er grunden til at vi kun skriver det på den måde.
Men vi skriver om de enkelte dage her: https://insideflyer.dk/forums/threads/julekalender-2016-vinderne-offentliggøres-her.3103/
Sig mig, deltager hele Europa og Nordamerika i lodtrækningen ? ☺ så er chancerne for at få penge tilbage i skat større
Det kan jeg sige at de IKKE er. Vi kører en julekalender sammen med Norge. De andre lande har deres egen julekalender. Set ud fra antallet af totale deltagere så kan jeg med sikkerhed sige at der er gode chancer - men ingen garanti ;-)
Tror der hentydes til din trykfejl... DE vs DK i din text... - for så er chancerne faldet drastisk...
Igen - "Vi" har vores egen julekalender med NO Så der er gode chancer for at vinde - og især dem som inviterer venner og familier til at deltage også
Hei Alle, Et stort tillykke Det varr med glæde jeg har vundet præmie i InsideFlyer julekalender. den 4. december: 25.000 Emirates Skywards Miles Hast å delta det er få dager igjen til jul Glædelig jul og held og lykke
Vupti vupti.. så var jeg den heldige vinder af et minicruise med stena line.. .. skønt med en god julekalender..