Inspirationstråden

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af T4L, 25/3/18.

  1. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    Indimellem kunne man godt tænke sig at tage af sted, men man ved ikke rigtig hvorhen. Derfor tænkte jeg, vi skulle have en tråd, hvor man kan hente lidt gode råd, anbefalinger og inspiration.

    Jeg lægger ud med en tur i august, hvor jeg skal være i Delhi i en lille uges tid. Det kunne være sjovt med lidt nogle andre oplevelser på vejen hjem til København. Jeg kunne godt tænke mig et par dage i Beirut og så prøve SAS nye rute hjem til København. ;) Kæresten tænker mere i retning af en hel masse kultur og historie i Israel. Men er der ikke lidt varmt i august? Og så skal man flyve Norwegian hjem! :eek: Andre ideer/forslag eller kommentarer? :)
     
    Henrik Olsen, tbh, SophieHendriksen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. LasseBauer

    LasseBauer Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    123
    Point:
    33
    Jeg sidder oftest med samme tanker, som du nævner. Denne tråd kommer jeg til at følge tæt. Skal 2,5 uger rundt til VM i Rusland, men vil også gerne noget andet. Har kigget lidt på Mellemøsten, og her er der efterhånden kun Jordan, Libanon og Israel af nogenlunde sikre steder vel?
    Kunne være SAS til Beirut og så Royal Jordanian hjem fra Jordan. Men ved ikke.
     
    Henry og T4L "Synes godt om" dette.
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg har nu brugt flere måneder på at hitte på en sommerferie netop fordi jeg simpelthen ikke har kunnet bestemme mig.

    Har selv kigget en del på Beirut, det burde være fint vejr uden man går omkuld af varme i sommermånederne. Kempinski ser rart ud, jeg tænker man generelt kan få noget lækker mad i byen samt se en masse kultur hvis man har sådanne lyster.

    Har kigget på Aqaba i juni men temperaturen er sindssyg så det er et dårligt tidspunkt.
     
    jakobv84, Henry, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg tænker personligt at Beirut og Aqaba er efterårsferie og ikke sommerferie destination. Tror jeg ender med at se på vejrudsigten og så pakke bilen og køre sydpå til varmen og et godt hotel findes... totalt kedeligt.
     
    Thorbjoern og Henry "Synes godt om" dette.
  5. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Som udgangspunkt helt enig! Beirut er ca. 36 grader, så det kan for os være helt fint til badeferie.

    Jeg har også kigget på bilferie (jeg har som sagt vitterligt været i hele verden lige nu), men synes det er svært at finde noget hotel, som liiige er passende i Europa. De "børnevenlige" er enten sådan noget Lollo & Bernie halløj, og det magter jeg ikke, eller også skal man på campingplads, det magter jeg heller ikke, eller også ser hotellerne bare lidt for uptight up. Jeg synes Europa lidt mangler de der lækre hoteller hvor børn stadigvæk er nemme at have med og hvor de er velkomne. Hver gang jeg ser et lækkert hotel i Europa som ser passende ud, så er der stor sandsynlighed for det er adults only :-( Nå ja eller også er det bare pissedyrt, jeg føler ikke jeg får særlig meget for pengene.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Helt enig. Grækenland er der noget OK men hvem gider køre derned? Tit er der jo fint lunt i nordfrankrig eller tyskland og der er det altså begrænset med resort hoteller over 3*...
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  7. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Så det jeg hører er, at I skal på campingferie? :D:D:D:D Billeder!!!
     
    Henry og THammer "Synes godt om" dette.
  8. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Den eneste der har nævnt C ordet er dig og allerede 2 gange. Det nærmest jeg kunne komme det ville være amerikansk roadtrip i den største RV der kan opdrives
     
    Henry og SophieHendriksen "Synes godt om" dette.
  9. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    So ein ding:?
    P8130088.JPG
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Inside view:

    P1060202.JPG P8140093.JPG
    Der var plads nok:cool::)
     
    MaleneChristensen og Henry "Synes godt om" dette.
  11. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Det er ikke camping. Dette er camping. 377CA4E9-0849-4F4C-9CD1-0AF8902E9BA6.jpeg
     
    MaleneChristensen, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  12. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side