Denne artikel spekulerer over hvad JetBlues kommende europæiske destinationer kunne være.https://thepointsguy.co.uk/news/jetblue-future-european-destinations/ Forfatteren tror åbenbart at København godt kunne være en mulighed. Det ville da være fedt med en JetBlue rute til København! Hvad synes I?
Paris CDG er netop blevet annonceret, og efter København, tror jeg at metropoler som Berlin, og Bruxelles kunne være muligheder. Jeg ser det som at JetBlue gerne vil markeder, hvor de f.eks i London og Paris kan gå ind og stjæle leisure markedsandele fra bl.a United. American. Delta og hva faen der ellers flyver transatlantisk. Men derudover så tænker jeg at JetBlue nok også har mod på noget der ikke er ligeså konkurrencepræget, og det er der bl.a Berlin og Bruxelles kunne spille en rolle.
Det ville da være et godt supplement, hvis JetBlue kommer til København. Selv har jeg kun fløjet med JetBlue en gang, men det var nok også en af de bedre rejser, jeg har haft på Eco (mest på grund af den generøse benplads).