SÅ er den sure gamle mand på banen igen!
Som FF bør man måske vide alt, det gør jeg så ikke. Naiv som jeg er tror jeg det bedste om mennesker (og flyselskaber) og forventer ihvertfald ikke at SAS er "tyve og røvere" ok - jeg blev klogere!!!
Købt en SAS Plus retur fra Wien, på SAS hjemmesiden, hvor det eneste der står er at med plus får du bla bla bla. Nu er det så Austrian der opererer afgangen, og jeg er blevet placeret nede bag i bussen med IKKE SÅ MEGET SOM EN TØR KIKS at fornøje ganen med (med mindre jeg betaler IGEN)
Beskeden fra Austrian er at de har kun ECO og Bizz - FLOT JA - hvordan s.... i h....... kan SAS så få sig selv til at sælge et pridukt der ikke eksisterer???? Det giver mig sgu flash back til min eneste flyvning med Ryanair nogen sinde for 10 år siden, hvor vores gruppe habde købt priority boarding i BUD, men alle de gale horder blev sluppet løs samtidig.
Det "forventer" jeg så næsten af FR, men sgu ikke fra SAS!!! Det bliver bare mere og mere sølle - STRAM NU OP - SAS det tangere en tur i forbrugerklagenævnet for falsk/vildledende markedsføring....
/Schwert (den evigt sure gamle mand

)
Click to expand...