SAS har idag startet en kampagne, hvor du kan rejse tur/retur til USA eller Asien for kun 2.999 kr per person. Det må siges at være en yderst attraktiv pris – specielt taget i betragtning, at du – i modsætning til lavprisselskaberne her har inkluderet mad, drikke til maden (ikke mellem måltiderne længere), bagage samt en ganske fornuftig optjening af bonuspoint. Billetter skal bestilles seneste 26. maj 2014. Rejseperioden er 3. november til 15. december 2014 samt 7. januar til 19. marts 2015 Bestil på SAS.dk så hurtigt som muligt. Begrænset antal pladser. SAS Kampagne til USA og Asien. Bestilles senest 26. maj 2014 Read the whole post here.
Ah jo - de er jo rigtigt. Længe siden jeg har fløjet Monkey Class med SAS Får det lige tilføjet. Nu med disclaimer omkring drikkevarer, så ingen bliver traumatiseret over det skrabede serviceniveau
For os der vil maksimere vores betalinger og pointudbytte, tænkte jeg på, at det er samme pris i DKK som i NOK, men kursen er bestemt anderledes, så man kan købe en rejse til 2999 NOK omregnet til DKK for 2.750 - bare af interessens skyld, er der nogen af jer der har gjort brug af de "ekstra" 10% rabat og købt en rejse i NOK på Sas.no?
Så vidt jeg kan se, kan man ikke bestille fly fra København til den lave kurs på sas.no. Men fra Oslo fungerer det fint.
Her et par dage efter kampagnestart har jeg igen tjekket for tilgængelighed og jeg må indrømme at jeg er ret overrasket over hvor god tilgængelighed der stadig er til både New York, Washington og Chicago i januar/februar. Jeg ved godt det er absolut lavsæson, men alligevel. Sådanne knaldtilbud plejer man at skulle være meget hurtigt ude og have meget begrænset udvalg på. Til forskel fra visse andre seskabers knaldtilbud, så synes jeg faktisk man bør tage hatten af for at der stadig er ledige sæder...
Det er da vist netop et rigtigt dårligt tegn... - men ok, hvem tænker på New York sne og minus 20 grader i maj måned, måske noget med timing?
Tror nu faktisk at SAS har gjort rigtig mange sæder tilgængelige i denne kampagne. I år var belægningsprocenten i jan/feb ret så lav. Egentligt giver det god mening at fylde flyene med kampagnebilletter, få pengene ind allerede nu og slippe for så mange tomme sæder i lavsæsonen. Dertil giver det lidt god reklame og kan hjælpe lidt på "folks" opfattelse om at SAS "Altid er dyrest". Vi kan tydeligt se på besøgtallene her på Bonusfeber at antallet af kliks på artiklen at folk er ret så interesserede i sådanne kampagner. Naturligvis kan de ikke leve af at sælge billetter til den pris, men i mine øjne er det faktisk ikke så dumt at bearbejde imaget lidt med disse sæder der ellers ville stå tomme...