Kan FidMe app en bruges til flyselskaberne?

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Simon, 13/12/13.

  1. Simon

    Simon Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    0
    Point:
    1
    Er der nogen som har erfaring med FidMe app en til smartphones? Man skulle efter sigende have mulighed for at lægge alle sine loyalitets kort ind i den så de er samlet et sted. Lyder smart, men vil gerne høre om det rent faktisk virker
     
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Hej Simon. Kender ikke lige FidMe app'en, men har hørt rigtig meget godt om Award Wallet, som vel kan det samme.
    AwardWallet har vores norske søsterforum lavet en anmeldelse af, som vi også har bragt på Bonusfeber.dk:

    http://bonusfeber.dk/test-apps-til-rejsen-awardwallet/

    Men er der nogen der kender FidMe eller hvis du afprøver den, så vil vi da meget gerne have en anmeldelse af den også :) Skriv til mig hvis det har interesse.
     
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Hejsa,

    Jeg har kigget flere gang rundt omkring og fundet at Awardwallet er det bedste jeg hidtil har fundet til det formål at passe på Fly, Hotel og Bil detaljerne. Det er lavet til netop dette formål og giver en masse ekstra nyttige ting til en Frequent Flyer som har flere medlemskaber. Awardwallet kender også "alle" selskaber og kan lave direkte login til ens konto og samler løbende kontooversigten op. Sender også mails når point er ved at blive for gamle.

    Prøv det an og brug gerne dette link: http://AwardWallet.com/?refCode=krqwdfqyuq (dette er min referencekode hvor jeg kan få lidt ekstra point)

    Ellers er det direkte link her

    Jeg kender ikke FidMe meget da jeg kun prøvede det i kort tid, men det henvender sig til mange andre kort og vouchers som jeg ikke har set fidusen i her i DK, da man ikke gør meget i dette.

    Hilsen
    Henrik
     
  4. Mundelin

    Mundelin Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    0
    Point:
    1
    Hej Simon.

    Jeg er fra firmaet Fastlap der repræsentre FidMe i Skandinavien.
    Ja, du kan sagtens bruge FidMe til dine loyalitetskort fra diverse rejseselskaber, eneste problem er selvfølgelig hvis det kræves at du bruger en magnetstribe på kortet, men er det med stregkode, QR kode eller et ID nummer så er der ingen problem.

    Hvis du ikke kan finde dine kort i vores eksisterende, kan du selv oprette, og vi er i fuld gang med at lave aftaler således at optjente bonus point, info om klubben etc., vil være synligt for hver konto.

    God fornøjelse.
     
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Hej Mundelin,

    Er der kommet noget nyt omkring denne app og om den kan bruges af os på rejser?

    Hilsen
    Henrik
     

Del denne side