Kan ikke logge på...

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af danielbirch, 25/8/20.

  1. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    472
    "Synes godt om" modtaget:
    1,029
    Point:
    93
    Er der andre, der har problemer med at logge på sas.dk?

    Jeg har nu i en uges tid ikke kunnet komme ind. Får blot at vide, at "Der er sket en fejl - Prøv venligst igen".

    Jeg kan godt komme på classic.sas.dk, men den har jo meget begrænset funktionalitet...
     
  2. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    867
    "Synes godt om" modtaget:
    2,549
    Point:
    93
    Ingen problemer her.
     
  3. silferlood

    silferlood VIP medlem

    Beskeder:
    256
    "Synes godt om" modtaget:
    644
    Point:
    93
    Inte för mig heller, fungerar som det ska. Har du ryd din cache, det har du sikker gjort.
     
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Heller ingen problemer med at logge på. Men en hel del gange problemer med at få vist EuroBonuspoint på min konto
     
  5. CarstenBiener

    CarstenBiener SAS Gold

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    138
    Point:
    33
    Hej Daniel,
    Jeg har for nylig prøvet det samme, hvor app'en opførte sig underligt, og jeg ikke kunne logge på websitet.
    Det viste sig at min profil i forbindelse med visse ip-adresser, var blevet spærret hos SKIT (guderne må vide hvorfor).
    Jeg skrev til deres technical support, og de fiksede det inden for nogle dage (det er ikke farten der dræber hos SKIT).
    Måske et forsøg værd for dig også.
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  6. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    472
    "Synes godt om" modtaget:
    1,029
    Point:
    93
    Det lyder som samme problem - jeg kan godt logge på via min telefon (det er bare lidt bøvlet at lede efter bonusbilletter på en lille skærm).

    Hvordan får man fat i teknisk support? Har du en mailadresse liggende?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    527
    "Synes godt om" modtaget:
    1,841
    Point:
    93
    Har du prøvet at logge på via forskellige internet browsere og se om det har løst problemet? Og fra andre computere?
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  8. niceguy1001

    niceguy1001 VIP medlem

    Beskeder:
    218
    "Synes godt om" modtaget:
    643
    Point:
    93
    Problemet kan være, hvis du bruger NordVPN. Når jeg kører derigennem, er sas.dk spærret (fra de fleste IP adresser).
     
    obs og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side