Er der andre, der har problemer med at logge på sas.dk? Jeg har nu i en uges tid ikke kunnet komme ind. Får blot at vide, at "Der er sket en fejl - Prøv venligst igen". Jeg kan godt komme på classic.sas.dk, men den har jo meget begrænset funktionalitet...
Heller ingen problemer med at logge på. Men en hel del gange problemer med at få vist EuroBonuspoint på min konto
Hej Daniel, Jeg har for nylig prøvet det samme, hvor app'en opførte sig underligt, og jeg ikke kunne logge på websitet. Det viste sig at min profil i forbindelse med visse ip-adresser, var blevet spærret hos SKIT (guderne må vide hvorfor). Jeg skrev til deres technical support, og de fiksede det inden for nogle dage (det er ikke farten der dræber hos SKIT). Måske et forsøg værd for dig også.
Det lyder som samme problem - jeg kan godt logge på via min telefon (det er bare lidt bøvlet at lede efter bonusbilletter på en lille skærm). Hvordan får man fat i teknisk support? Har du en mailadresse liggende?
Har du prøvet at logge på via forskellige internet browsere og se om det har løst problemet? Og fra andre computere?
Problemet kan være, hvis du bruger NordVPN. Når jeg kører derigennem, er sas.dk spærret (fra de fleste IP adresser).