KLM check-in automat i CPH ?

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Rune, 24/4/15.

  1. Rune

    Rune VIP medlem

    Beskeder:
    166
    "Synes godt om" modtaget:
    484
    Point:
    63
    Jeg er af vanvare endt med at blive booket med KLM CPH-AMS-DXB i næste måned.

    Som Star Alliance trofast, bliver det en helt ny oplevelse at komme ind i CPH T2 til check-in og security :-(

    Jeg er desværre også nødsaget til at indchecke baggage. Derfor flg. spørgsmål:

    - Har KLM egne check-in automater i CPH eller er det CPH's fælles automater der bruges ?
    - Har KLM's automater i CPH mulighed for selv at printe baggagetags og blot "droppe" dem ved check-in ?
     
  2. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Jeg fløj turen for en måned siden dvs KL CPH-AMS-DXB og hjem med AF DXB-CDG-CPH på economy og er FB bluemember så ingen perks men kunne købe upgrade ved
    indcheck på nettet (undlod jeg)og bagdroppede i CPH T2 uden problemer og uden ventetid.
    Der var en AF/KL automat men jeg lod damen ved biz skranken gøre arbejdet - hun sad og kedede sig. KL flyvningerne var begge behagelige og god mulighed for at flytte sæde på begge ture selvom man kunne vælge sæde på forhånd på nettet. Med hensyn til sæde/plads og service var KL 772eren bedre end AF 773eren selvom KL film musik var væsentlig dårligere/ældre end AF. Billetten kostede 2400kr og var pengene værd.
     
    Senest redigeret: 25/4/15
    Rune, jefi99 og Kristian "Synes godt om dette"
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg er også vantro :) Jeg skal med KLM på en dagstur til AMS på tirsdag. Forlader CPH kl 06:00 uden status og hjem igen kl 20:55.... Det skal nok blive en hygsom dag. Godt at det er meget tidligt på dagen, således at der nok ikke er nævneværdig kø - så håber jeg bare at Security er vågnet op på dette tidspunkt, for det er da ukristelig tidligt på dagen.... nogen kalder det nat :)
     
    clager og Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side