Kom med EuroBonus til Copenhagen Half Marathon

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henry, 29/8/22.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,786
    Point:
    113
    Jeg har lige modtaget denne mail:

    JOIN US AT RUN WITH SAS EUROBONUS
    Hej Henry

    Copenhagen Half Marathon løber snart af stablen – og vi vil gerne dele denne unikke løbeoplevelse gennem byens charmerende brokvarterer med dig og din løbemakker!

    Som EuroBonus-medlem har du mulighed for at deltage i Copenhagen Half Marathon sammen SAS EuroBonus d. 18. september 2022 – og vi har plads til alle, uanset om du går efter en personlig rekord eller dit første halvmaraton.

    På løbsdagen sørger vi for alt, du har brug for. Du skal blot møde op ved SAS’ mødested, hvor du får udleveret en SAS-løbetrøje og et startnummer. Og så er det ellers bare at lade godt op inden løbet går i gang.
    Tilmelding, tid og sted
    Dato:
    18. september, kl. 09.00-16.00
    SAS’ mødested: Madklubben Østerbro på Østerbrogade 79, 1. sal, 2100 København Ø.
    Pris: 4000 EuroBonus-point

    Sidste frist for tilmelding er allerede d. 01. september, men tilmeld dig hurtigst muligt, da vi kun har et begrænset antal billetter.

    Vi glæder os til at se dig til Run with SAS EuroBonus!​


    Tilmelding: Run with SAS EuroBonus 2022 (confetti.events)
     
    Beaglen og Thomas Jensen "Synes godt om" dette.
  2. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Også modtaget her.

    Godt initiativ og alligevel er der noget typisk SAS over at man melder sådan noget ud med 3 dages varsel for deadline samt kun 3 uger inden selve eventet. Jeg forestiller mig der er mange som gerne vil dette, men allerede har andre planer.
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,574
    Point:
    93
    Enig - godt initiativ. Men som jeg læser det er det inkl. startnummer til eventet (?).
    Og hvis man havde tanker om at deltage havde man jo tilmeldt sig for længe siden...
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg har deltaget i eventet et par gange og priser med startnummner. Det har været super godt arrangeret, både før og efter løbet.

    Jeg tror de har ventet på et go ahead fra ledelsen og derfor den sene udmelding.
     
    Kenneth K, Jeblin og Henry "Synes godt om dette"
  5. Nicolas_

    Nicolas_ Medlem

    Beskeder:
    25
    "Synes godt om" modtaget:
    55
    Point:
    13
    Hvad skal man være tilmeldt for at få sådanne invitationer. Jeg er EBD og har sat hak ved alt i min Eurobonus profil?!? - Føler mig lidt snydt..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,574
    Point:
    93
    Det giver god mening - men med SAS' historie in mente kunne det godt være med fuldt overlæg :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,786
    Point:
    113
    Jamen du melder dig da bare til. Jeg har lagt linket ind i mit oprindelige opslag.
     
  8. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,574
    Point:
    93
    Har netop fået en mail fra SAS, tilsvarende denne, for årets CPH Half. Jeg skulle netop til at tilmelde mig løbet, men har nu gjort det gennem SAS. 4000 EB points synes jeg er billigt i stedet for 550 DKK - specielt når man får mad og drikke med før og efter løbet. Andre der har tilmeldt sig?

    Date, time and place

    Date: September 17 2023, 9 am to 4 pm
    Place: Frankies, Allegade 2, 2000 Frederiksberg, Copenhagen
    Cost: 4 000 EuroBonus points

    https://event.it/sas/event/02iw2d
     
    Thorbjoern, Henry, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.
  9. HenrikM

    HenrikM VIP medlem

    Beskeder:
    193
    "Synes godt om" modtaget:
    750
    Point:
    93
    Næh, altså... hvis bare det var som til DHL-stafetten, hvor man i min virksomhed kan tilmelde sig som "hepper" (pølsespiser og øldrikker) :)
     
    Henry, PENSIONISTEN, Jeblin og 3 andre "Synes godt om" dette.
  10. Euroatc

    Euroatc VIP medlem

    Beskeder:
    176
    "Synes godt om" modtaget:
    675
    Point:
    93
    En skam det først kom nu. Har tilmeldt mig. Men det er et rigtig godt tilbud.
     
    Henry, Jeblin og Kenneth K "Synes godt om dette"
  11. jacobb

    jacobb Aktivt medlem

    Beskeder:
    101
    "Synes godt om" modtaget:
    102
    Point:
    28
    Har netop tilmeldt mig og min bedre halvdel! Synes også det er et godt tilbud, taget i betragtning at man får startnummer, t-shirt og mad/drikke
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Og jeg kan kun gentage min kommentar fra sidste år, at det er et godt arrangement SAS har fået stablet på benene. God mad og drikke og em god atmosfære
     
    Henry og miri90 "Synes godt om" dette.
  13. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    kan du sætte lidt ord på eventet fra sidste år? Er der noget arrangement før og efter og hvad består det af?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,786
    Point:
    113
    Og det er åbenbart ikke som i dit firma.
     
  15. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Man kan ankomme i der der hed Park i gamle dage (måske Madsklubben nu), hvor der er kaffe, smoothie, brød og sødt. Det er også der du får startnummer, chip og en SAS løbe t-shirt. Man kan klæde om og der der garderobe. Afgang i samlet flot til startområdet hvorefter du giver den gas. Efter et forhåbentlig godt løb er der mad bagefter, jeg kan ikke huske i detaljer den ene gang fra den anden, men der flere valgmuligheder, typisk, kød, salat og andet tilbehør af god kvalitet.
     
    miri90 og Henry "Synes godt om" dette.
  16. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    tak for info.

    iøvrigt allerede udsolgt da jeg tjekkede i morges - desværre.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. jacobb

    jacobb Aktivt medlem

    Beskeder:
    101
    "Synes godt om" modtaget:
    102
    Point:
    28
    Jeg har en ekstra billet til dette event som jeg ikke kan bruge (til min hustru som +1 der desværre ikke er i stand til at deltage, og SAS tillod ikke at man kun aflyste sin +1).

    Hvis nogen er interesserede sælger jeg den gerne til de 4,000 EB points jeg oprindeligt gav for den.

    Tvivler på det vil være muligt at skifte navn, så du vil i så fald være nødt til at løbe i min hustrus navn - og t-shirten er en størrelse M :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side