Kombiner point til bonusrejse

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Peter Krogh Frausing, 30/9/22.

Tags:
  1. Peter Krogh Frausing

Peter Krogh Frausing Co-Editor

Beskeder:
    1,264
    "Synes godt om" modtaget:
    2,083
    Point:
    113
    Halløj

Jeg sidder og pønser på en bonusrejse for to til USA her til vinter. Det skal foregå på SAS Plus, og det giver 80.000 point per mand t/r.

Vi skal to afsted, men ingen af os har point nok, så vi er nødt til at splejse mellem flere konti.

Fordelingen er således at jeg har 80.000 point, min medrejsende har 60.000 point, og et familiemedlem har 20.000 at smide i puljen.

Hvordan gør vi det smartest? Skal vi overføre point til én konto, skal vi ringe til SAS, eller skal vi lave en family pool?

Hvad er fordele og ulemper ved de forskellige løsninger?

Mvh

PENSIONISTEN, Beaglen og Henry "Synes godt om dette"
  2. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    5,970
    "Synes godt om" modtaget:
    11,692
    Point:
    113
    Der er reelt 2 muligheder:
    • Overfør point til den, der mangler de 20.000 point. Det koster 1.000 svenske kroner. Men så bruges point på konto hos dem, der skal rejse
    • Oprette en pool: Så bruges de ældste point først. d.v.s. I kan ikke styre, hvem, der betaler (så hvis den person, der skal bidrage med 20.000 point har 160.000 meget gamle point på kontoen, så kan I risikere, at han/hun kommer til at betale for jeres billetter). Til gengæld er det gratis. Og I kan lade den person, der har højeste premium status hos mastercard betale. Så bliver det billigt. Til gengæld kan ingen forlade poolen før efter 6 måneder.

danielbirch, Nielspg, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side