Kristian's Rejselog 2014

Poster i 'REJSEBESKRIVELSER' oprettet af Kristian, 1/2/14.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,850
    "Synes godt om" modtaget:
    8,869
    Point:
    113
    nå, men kan jo se der skrives lidt om oplevelser og rejser, så lad mig da hoppe ind i koret og også se, om jeg kan komme med mine input..

Jeg skal på disse ture over de næste par måneder:

Senest redigeret: 13/12/14
    tommy777 og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,850
    8,869
    Point:
    113
    Flyvning nummer 1 i 2014

2. februar 2014
    LX 1267
    Afgang 09:40
    Ankomst 11:35

Fløj CPH-ZRH, afgang 9:40 og landede til tiden, 11:35. Var scheduleret før tid, men fik en strafferunde.

Service i top, ca 50% belægning på økonomi og alle skulle videre fra Zürich. Fik kaffe og en cola zero. Blev tilbudt en croissant, havde dog spist en hurtig morgenmad i guld loungen. Meget opmærksomt Crew og de kom også rundt med Swiss chokolader.

Vi landede og kørte ret langt væk, gate b33. Så en fin lang gåtur til tog der fører en til international terminal, terminal E

Senest redigeret: 3/2/14
  3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,850
    8,869
    Point:
    113
    Flyvning nummer 2 i 2014

2. februar 2014
    LX 242
    Afgang 12:45
    Ankomst 21:40
    Airbus 330

Var kort tid i loungen, ca. 20 minutter, tid til en god kop kaffe og se på fly og bruge internet. Panorama loungen er ikke god på nogen måde, kedeligt udvalg af mad.

Boarding startede klokken 12:10 og afgang klokken 12:45. Boarding for First, Business, honors og staralliance gold. Gik fint og blev håndhævet. Afgang til tiden, fly 100% fyldt i økonomi, havde næstsidste sæde i fly. Tænkte bagefter booking af sædet, at der kun var vegetarretten tilbage når jeg skulle fodres af. Der var kødet og fik den, så gik fint.

Meget opmærksom Crew, gik en before dinner omgang, så med rødvin og øl inden mad, mad, derefter spurgt om drikkelse igen. Fin service. Mad var lidt kedeligt, men gled ned. 1:30 før ankomst fik man, mövenpick is og chokolade samt hvad man ville drikke.

Senest redigeret: 4/2/14
  4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,850
    8,869
    Point:
    113
    Flyvning nummer 3 i 2014

4 februar 2014:

FZ831

DXB-JED

08:05 (afgang omkring til tiden)

10:20 landing

Boeing 737-800

Flyet blev sat på boarding 1 time før afgang, underligt vil nogen mene, især at det er en Boeing 737-800 med et begrænset antal passagerer. Bevægede mig mod gaten, og så at der var lang kø og 99% af alle dem der skulle med skulle på Hadj/Umram, dvs. udføre nogle meget hellige ting i den islamske tro. Kontrol af boardingkort samt pas tog meget lang tid og derefter vente i bussen til den blev fyldt op. Så ud til, at være flest indere på den flyvning.

Flyet havde afgang nogenlunde til tiden. Flyet havde 147 passager omborad og meget hyggeligt og servicemindet crew, der var fri vand, the og kaffe. Men lod til at alle havde deres egne drikkevarer med.

Før landing var der en meget ”ferieagtigt” semning da alle der skulle på ”ferie” virkede til, at glæde sig. Ca. 20 minutter før landing ankom vi øjensynligt til et helligt område, for da begyndte alle at bede og stemningen blev spændt, på en underlig, men god måde. Feriestemning, men ihvertfald ikke ”dansk charterstemning” J

Som i gamle dage når man skulle til Asien, afsluttede vi turen med at crew gik ned gennem kabinen med en spray...

Senest redigeret: 4/2/14
  5. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,850
    8,869
    Point:
    113
    flyvning nummer 4 i 2014

Saudi Airlines: SV 1042

JED-RUH

18:05 (afgang omkring til tiden)

19:15 landing Riyadh

Boeing 777-200

Jeddah er en lille flyveplads, ihvertfald Saudi Airlines terminalen, der er 2 terminaler. Saudi og alle andre flyveselskaber. Ingen kø til check.in, ingen kø ved security, lille kuriosum er, at man skal smide bælte, sko.. men laptop må gerne være i kufferten. Moderne terminal med fri Wifi, så super. Der var borading ca. 50 minutter før afgang, grunden er, at man skal fylde en Boeing 777 op med passagerer i busser. Jeg talte 6 Boeing 777, på række. Travl lufthavn. De er ed, at bygge en kæmpe lufthavn der står færdig om 2 år.

Begivenhedsløs tur, fly fyldt helt op og servering på 1:20 minutters flyvetid. Det var Kaffe/the med en ostesandwich eller kyllingesandwich.

Under opstigning sad den mandlige flyvært og reciterede bønner, hyggeligt nok, og min side mand svarede på disse, de rigtige tidspunkter. Ja, så er der lidt kulturforskel. Som det nok ses mange steder, er der mange utålmodige mennesker, men straks efter landing og under taxi ind rejste folk sig og åbnede bagagenhylderne og gik op mod udgangen. Tror personalet har givet op over for det, for der skete intet.

Senest redigeret: 7/2/14
  6. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,188
    6,207
    Point:
    113
    Spændende at lave boarding af en Boeing 777 med busser..... også at man bruger dem til en flyvning på en times tid. Den når aldrig at komme helt op i cruise højde går jeg ud fra så det er bare en stor blød bue :)

7. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,850
    8,869
    Point:
    113
    flyvning nummer 5 i 2014

FlyDubai: FZ 850

RUH-DXB

18:00 (afgang omkring 19:15 - i luften ?)

22:15 landing Riyadh

Boeing 737-800

Late incoming flight, så skulle det tømmes, rengøres og fyldes op igen. 99% fyldt fly, nyt, lækkert og med store skærm i sædet foran, hvor man kunne følge flyet. Modvin ud bevirker medvind hjem, så vi gjorde turen på 1:30 da vi endelig kom i luften, så landede kun lidt senere.

Læste i min Mofibo, men fik da købt en Chicken Wrap, lidt chips og en Diet Pepsi. 30 "Dimser" eller ca. 45 kr. - vel ok pris, for noget der skulle udgøre det for aftensmad. Flydubai er faktisk smadder godt, fint service, attentativt personale og de gange jeg har prøvet dem, flyver de til tiden. kan faktisk godt anbefale dem og deres rutekort, er pænt eksotisk når man ser efter.

Senest redigeret: 7/2/14
    jefi99 og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,188
    6,207
    Point:
    113
    Hej Kristian,

Takker for denne trip report. Jeg faldt over at du bruger Mofibo. Jeg har selv overvejet det en del så ville høre om du kunne lave lidt reklame for den - måske lidt om hvad den kan før jeg kaster mig ud i at købe et abonnement. Syntes nemlig at det lige er i overkanten at skulle betale godt 1200,- per år for at læse bøger. Så søger lidt argumenter og hvorfor det er godt.

Hilsen
    Henrik

9. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,850
    8,869
    Point:
    113
    Hej Henrik,

synes selv at det var mange penge, så prøvede en måned gratis. Har en mini ipad, den har den perfekte størrelse og vejer ikke meget. Jeg kan godt nå, at læse en bog eller 2 på sådan nogle lange ture jeg holder mig, så nu er jeg fri for at have 2 bøger med, alt ligger på ipad, mht pris, så er 99kr vel ok, for en bog koster imellem 40kr og 299 kr. Jeg læser personligt ikke en bog 2 gange, så jeg gav den bog væk til andre bagefter eller smed den ud. Af andre ting, udvalget af bøger bliver nedre hele tiden samt at der er lidt småting med hensyn til bogmærker i børgerne, men det er tekniske småting.

Kristian

10. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,850
    8,869
    Point:
    113
    flyvning nummer 6 i 2014

Swiss : LX 243
    DXB-ZRH

Afgang:02:15 (kom afsted 02.45)

Airbus 330

"Late incoming flight" fra Muscat, Oman, betød at afgangen var 30 minutter forsinket, så allerede der er man presset, for flyet ville lande ca. 6:30 - boarding til CPH ville foregå 6:45. Så spurgte hvordan og hvorledes, de kunne selvfølgelig ikke gøre noget. Nå, men havde været ude med en kunde indtil afgang, weekenden starter jo om torsdagen i Dubai, så var i ok humør og træt. Man kan sagtens finde gode steder i Dubai og få slukket sin øltørst! Alligevel en lang uge man holder sig, men det er jo en del af jobbet. Fik sæde 38A, flyet var nok 99% fuldt både foran og bag gardinet. Fik en pude og så lidt ud af vinduet på take off, og lagde mig til at sove, fik nok en 4-5 timers tid og skippede morgenmaden, som faktisk til en afveksling så god ud, frisk frugt, croissant, juice, youghurt, agurker, lidt ost, noget hummus, oliven. Meget ok, men fik en kop kaffe og en cola zero i glas.

Landede i Zürich ca. 06:30 - og ups, da jeg "tændte" mobilen, så jeg at jeg havde fået SMS velkomst fra TDC i UAE, Saudi Arabien, Irak, Tyrkiet, Rumænien, Østrig og Schweiz. Pinligt, plejer aldrig at glemme det...

Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,850
    8,869
    Point:
    113
    Flyvning nummer 7 i 2014:

Swiss: LX 1266
    ZRH-CPH

Afgang 07:10
    Airbus 321

Ud af flyveren, men ikke let når man er i den "tunge ende" af flyet, men jo flere du overhæler inden du kommer til security, jo bedre, for jo færre er der foran dig! Kom til Security, gik faktisk smadder let, kø, men schwezisk effektivitet, tog 10-12 minutter, ned at tage toget fra E Terminal til hovedterminalen. Super optimeret, kom op gik 2-3 meter og så til en "bus" gate, A52 og så var man der, de første busser havde kørt folk til flyet, så ingen problemer. Stiger altid på bussen efter devisen, sidst ind kommer også først ud og hen til flyet...

Ind i flyet, fandt 20F, ingen ved siden af mig og en anden på 20D. Fik en croissant, chokolader, kaffe og Orange juice. Tydeligt, at efter "boarding completed", så gav kaptajnen den gas, sagde vi var nummer 1 til take off, og det skulle han udnytte, for han sprintede afsted og kunne da også se, at der var en flyver på vej ned til højre for en, så han skulle nok op inden de landede på den krydsende bane. Tog 1:20, landede 20 minutter før tid. Tag sin Børsen, ud i metro, hjem og i bad og på arbejde...

Flemming Poulsen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,850
    8,869
    Point:
    113
    Flyvning nummer 8 i 2014:

Vueling: Iberia IB 5624/VY1871
    Airbus 320-200

Afgang: 16:00
    Landet.18:42

Indchecking gik helt fint, ingen kø overhovedet. 2 borde åben, havde ikke kunne checke ind hjemmefra, da jeg havde købt billetten hos iberia og på Iberias hjemmeside blev man oveerført til Vuelings hjemmeside for check-in.

Var der som sagt 1½ times tid før afgang, ingen kø og meget god check-in oplevelse, hyggelige piger der var meget snakkesagelige og sørgede for 2 gode pladser ved siden af hinanden.

Fly ankom før tiden CPH’s app bad os gå til gaten da de ankommende passagerer gik fra flyet. Blev checket in og kom ind i en lille boarding zone, propfyldt, flyet har 31 rækker og var nok 90% fyldt. Boarding gik fra 21 til 16 og 16 til 1. Fandt sædet og satte os ned.

Flyt virkede beskidt og nedslidt og betjeningen gik ikke i gang før efter 1 times tid ud af 3 timers flyvning, underligt, men sådan var det. 1 øl og 1 pringles, 5 €. Vel ok for lidt snack.

Begivenhedsløst fly, ingen underholdning eller andet under flyveturen.

Desværre landede vi fær tid, så hverken busser eller bagage folk var parate, så fik kufferter klokken 19:22, altså 40 minutter efter ankomst...

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  13. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,850
    8,869
    Point:
    113
    Flyvning nummer 9 i 2014:

SK4686 BCN-OSL

Boeing 737-800

Afg 13:15 (afgang til tiden)

Ankomst 16:35 til tiden

Sæde 3A

Med SAS App som check n, går det let, hen tl security, så værre ud end det var, maks 5 minutter og så ned og checke lidt vin i deres shop og fik udvalgt mig 2 kandidater der kunne smages over de næste weekender. Derefter til en stor fælles lounge, ”San Pau”, meget stor og meget fyldt. Ret restikrtiv for at komme ond og pres på, da eller skulle hjem fra konference om torsdagen her. Ikke meget at skrive hjem om loungen, den var stor, svært at finde en plads og udvalg indtil klokken 12 var almindeligt. Kun snacks at spise, men noterede mig, at klokken 12 kom der brød med spansk pølse, ost osv. Så sikkert bedre derfra. Gik derfra i god tid til Gaten, sikkert smart for der var ikke så mange da jeg kom.

Boarding var helt ok, det blev SAS Wrap først sammen med EuroBonus Guld. Godt jeg kom ombord som en af de først, for flyet var 100% fyldt op og ned til sæde 15 var det Wrapclass. Helt fyldt op. Alle fra konferencen, jeg selv havde deltaget på. Ruten var helt som vanligt, Paris, Amsterdam, Jylland og Oslo.

Servering gik meget smidigt, fik en salat med svineflet, var faktisk vældig velsmagende. Samt chips, Cola, rødvin. Bagefter kom der kaffe og chokolade ned i mavsen. Hyggelig tur og serviceminded crew, men ikke mere end professionel. Ingen personlig betjening, ingen smil, ”bare arbejde”... - synes det er syndt for det er altså firmaets ansigt udadtil.Også som om, at tæppet altid skal være for, hvorfor? Skal de ansatte altid gemme sig og snakke sammen foran? Fik sovet lidt på flyet og pludselig var det Oslo. Kunne være gankse ok med snart at have wifi på alle SAS fly, så man kunne arbejde live og lave live tur rapporter..

En omvej, men en af de bedre, for gav lidt point på kontoen! Så er 2014 igang..

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,850
    8,869
    Point:
    113
    Flyvning nummer 10 i 2014:

SAS 1465 OSL-CPH

Boeing 737-800

Afgang 17:15

Ankomst 18:25

Sæde 3A

Efter en hurtig tur i Oslo guldlounge og gumle ne hotdog, som man selv laver, var det tid til afgang mod København. Synes Loungen og faktisk hele Oslo luthavn er bygget underligt, masser af mennesjker ved gatesene og gangene er små og det ikke let at komme frem og tilbage. Loungen ligger på første sal og elevatoren kan også køre ned i kælderen til toiletterne, så man kører op og ned. Tilsidst ser det gså ud til, at det er kontoret for Sas ansatte der skal i tjeneste og de bruger også elevatoren. Loungen var fin nok og fik somsagt en hjemmelavet hotdog md sodavand til.

Boarding var startet da jeg kom ned til gate A41 og var vel en af de sidste. Flyet var sådan ca. 75% booket og igen SAS Wrap nok 10-12 sæder. Vil vove en påstand, at SAS Plus er det nye økonomi.. – masser af folk, du får noget at spise og drikke. Koster ikke meget mere end almindelig økonomi. SAS minus er bare skridt ned af rangstigen og bare... minus...

Flinke og nærværende besætning, fik en kaffe, sandwich med ost og skinke og 2 chokolader. Da jeg ikke kunne bestemme mig, fik jeg begge! Så er der lidt til børnene... – begivenhedsløs tur eller, frem med ipad og Mofibo læse en bog... – samt skrive den her flytur ned...

jefi99, Henrik Olsen og Flemming Poulsen "Synes godt om dette"
  15. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,850
    8,869
    Point:
    113
    Flyvning nummer 11 i 2014:
    TK 1788 CPH-IST

Airbus 320-200

Seat 14A

Afgang 7:25 – take-off 7:40

Flyvetid 2.55 og ankomst 11:35 lokaltid

En hurtig tur til SAS Gold lounge og en hurtig gennemgang med Fast Track, intet at klage på klokken 06:15 om morgenen. Gik op på første salen i guld liungen, ok best med mennesker, fik ladet mobil og laptop op og hen og hente morgenmad. Ved ikke med jer, men altså snart ved at være træt af italienske små ”flute”, skinke, økologisk smør, sennep. Agurk, marmelade og hårdkogte æg. Lidt vatiation ville ikke være dårligt. Fik hurtigt ordnet mails og surfet lidt net. Derefter blev den 06:35 og skiftet til boarding og afsted til gate C26. Boarding gik fint, selvom at alle stimlede sig sammen foran gaten blev Business, Star Alliance Guld og smiles kunder bedt om at komme først ombord. Flyet var/er helt fyldt, 100% belægnng denne morgen til Istanbul. Morgenmad, fik jeg lidt af med en Cola Zero.

Flyet kom ikke til gate, så ind med nus, gik fint nok, men lidt irriterende at den her flyver aldrig kommer til gate, men altid bus. Minor detail, men når man har travlt, vil man jo gerne at det skal gå hurtigt.

Ellers begivenhedsløs tur.

16. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,188
    6,207
    Point:
    113
    Jeg har droppet morgenmaden i loungen og den foregår nu altid i Lagkagehuset ved B fingeren. Er den bare lidt over 06:30 så køber jeg en af deres sandwich - svinedyre men smager meget godt.

Lidt ekstra morgengåtur har man jo godt af når man traver frem og tilbage i lufthavnen - alt tæller som motion :)

/Henrik

17. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,850
    8,869
    Point:
    113
    Flyvning nummer 12 i 2014:

TK 1787 IST-CPH

Airbus 320-200

Seat 8A . rykkede til 8F, så et par kunne sidde ved siden af hinanden...

Afgang20:25 – take-off 20:50

Flyvetid 2.55 og ankomst 22:35 lokaltid

Efter at have tilbragt en 1½ times tid i CIP Guld loungen i Istanbul, var det på tide at bevæge sig mod gaten.

Lad os lige dvæle ved den lounge, de har nu renoveret eller færdiggjort en etage mere, nedenunder den i forvejen store lounge. Så der på intet tidspunkt føltes fyldt på nogen måde, men det er altså en god lounge. Der er Suppe og salathjørne. Der er pizzabager. der er nødde og snacks hjørne, der lille varmt køkken med kylling, bøf, ris og ristede peberfrugter. Der er kæmpe kagebord samt kaffeafdeling med barista samt spiritus og vin vogne. Meget godt.

Flyet var næsten fyldt op, der er en meget høj belægningsprocent i dag, mange så ud til, at være transitpassagerer i Istanbul. Mad er det samme som det plejer, pasta vegetarret eller kylling. Det var fredag, så fik mig en GT til, at starte med og purseren var i godt humør, for den var dældylme stærk, men så kan man også sove lidt. men så Gravity og læste mofibo. intet at berette, igennem pas som en af de første og ud i metro og hjem.

Senest redigeret: 24/3/14
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,850
    8,869
    Point:
    113
    Flyvning nummer 13 i 2014:

SK 400 CPH-ARN

Airbus 320-200

Seat 22A . 90% fly her klokken 06:15 om morgenen

Afgang: 06:15 – take-off 06:20

Flyvetid 0.55 og ankomst 07:10 lokaltid

Her var alt "i sidste øjeblik", med metro fra byen 05:30 og i lufthavnen 05:45 og der var kø i Fasttrack. Det tog faktisk 5 minutter, men kunne se på almindelig security, at der var køen længere. Hurtig ind i Gold lounge, få en espresso at vågne på og så en skive franskbrød. Faktisk ok udvlg i dag af boller, i forhold til sidste gang jeg var tidligt på færde.

Gaten var D3, så meget kort tid til gaten, mødte kollega i gate og gik ombord. der ar boarding bagfra i flyet, gik fint g hurtigt. Flyveturen var meget kort. Selvom fly var pænt fyldt, sæde der ingen ved siden af undertegnede, ved ikke om det var guldkortet der slog til der. fik kaffe i flyet og serveringen var der intet at klage på. Landede til kold Stockholm og ud til Arlanda Express.

jefi99 "Synes godt om" dette.
  19. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,850
    8,869
    Point:
    113
    Flyvning nummer 14 i 2014:

SK 1407 ARN-CPH

Boeing 737-700

Seat 12A . 100% fly

Afgang: 15:10 – take-off 15:20

Flyvetid 0.55 og ankomst 16:15 lokaltid

Kom til Gaten F29 i god tid. F29 er faktisk pænt langt væk fra SAS Lounger i Arlanda, helt uvant at gå så langt :)

Ved Gaten blev der annonceret, at flyet var overbooket og spurgt om der var nogle der for 150€ i Vouchers ville vente 1 ties tid. Der skulle findes 2 og det blev fundet. Egenligt en god deal, 1.000kr for at vente. dog ville jeg hellere have haft kontanter end Vouchers. Havde noget jeg skulle i København, ellers havde jeg nok nuppet en voucher.

Intet at berette fra flyveturen, sov, for havde jo været tidligt oppe. sol I Stockholm og skyet i København.

jefi99 "Synes godt om" dette.
  20. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,850
    8,869
    Point:
    113
    Flyvning nummer 15 i 2014:

SK 943 CPH-ORD

Airbus 330

Seat 24h ca. 100% belægning fly

Afgang: 15:40 – take-off 17:10

Flyvetid (mange) ca. 8:30 og ankomst 19:45 lokaltid

Gate C32

var på arbejde og i møder, men fik en SMS ved 14 tiden at flyet var forsinket til 16:20, så var presset på tid, men ikke så meget som jeg troede. Hjem og pakke og med metro til lufthavnen og der i toget lidt over 15, en SMS med forsinkelse til 16:45. Så lige pludselig i god tid.

Nåede en kop kaffe i Loungen (ingen ville mødes, selvom annonceret at ville være der) og gik til gaten, da man blev bedt om det. Havde checket ind hjemmefra og kun håndbagage. Så i gaten skulle jeg fortælle, at jeg var ”ESTA certificeret”, gik fint. Gaten var helt fyldt og meget varm.

Der blev annonceret Business, Plus og Staralliance Guldkort først, dette blev håndhævet. Så kom nogenlunde først ind i flyet. Meget underlig oplevelse, da det lugtede brændt, ingen talte om det.

Vi kom afsted næste 1.30 minutter efter opsat tid, men der var meget medvind, så at vi fløj, det højeste 996km/t, det må næsten være topspeed på sådan en Airbus 330. På grund af forsinkelsen, var der fri alkohol og sodavand på flyet. Så det var en fin gestus, og crewet var faktisk meget oplagt på service. Talte 12 mennesker i paskontrollen, at der havde været på flyet.

Mad blev ikke serveret før efter 1:30 minutter efter afgang, meget sent, men sådan er det nu om dage... – maden var, trallala, bøf lindstrøm, en choko mousse, en camembert ost samt en salat og en varm bolle der var smør til. Der var også lag en flaske vand i sædet foran ved afgang. Endvidere kom de nok igennem 3 gange med glas og vand. Som sagt, godt crew.

Ankomst 30 minutter efter tidstabel og nedstigningen, var som annonceret af kaptajnen med stærk blæst... – landede fint og taxiede hen til gate, men blev dirigeret hen til venteplads fordi vores gate var optaget. Det skulle så vise sig, at være rigtigt ærgerligt! Da de vi endelig kom ud af flyet var der lige kommet en British Airways med jeg ved ikke hvor mange indere der alle havde visa. Så paskontrollen tog nok 1.20 times tid og var ulidelig varmt og lang kø, ikke en god oplevelse efter så lang en flyvetur. Har i andre erfaringer med det også?

Del denne side