Lidt hjælp ift. billige billetter Tokyo - Beijing retur og Beijing - Shenyang retur sommeren 2016

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Nicolai Idel, 19/3/16.

1. Nicolai Idel

Nicolai Idel Medlem

Beskeder:
    41
    "Synes godt om" modtaget:
    64
    Point:
    18
    Hej,

Er der nogen der kender til nogle billige airlines der flyver ruterne Tokyo - Beijing og Beijing - Shenyang.

1. Jeg skal fra Tokyo den 1 juli til Beijing og retur igen den 6 juli - knap 2.000 kr.

2. Ydremere skal jeg fra Beijing til Shenyang den 23 juli til 27 juli - knap 3.000 kr.

De ovenstående priser synes jeg er lige i overkanten, så hvis I har nogle tricks, er de meget velkommende.

Takker :)
    Nicolai

2. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,717
    5,866
    Point:
    113
    1. Du får ikke denne meget billigere - ingen lavpris selskaber på den rute
    2. Du kan prøve et af de kinesiske lavselskaber China United der bruger sekundære lufthavne som Nanyuan/NAY - Den ligger dog tætttere på Beijing centrum end Capital/BJS og er en tidligere militærlufthavn
    China United /KN kan sælge dig en billet CNY1978 på dine datoer = ca 2.000kr
    flycua.com
    brug translate da kun på kinesisk

Ulrik "Synes godt om" dette.
  3. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Jeg er enig med @clager , jeg tror ikke du får det meget billigere. Til og fra Japan er generelt dyrere end andre lande. Intern i Kina ved jeg ikke så meget om.

4. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Jeg ser Beijing-Shenyang for CNY2490 på elong.net og ctrip.com- de to store kinesiske OTA's er elong og ctrip, og du kan roligt booke via dem. Huk at du får 1% cashback på flybookinger via ctrip. Sign up her http://www.topcashback.com/ref/jefi99

Del denne side