Hej, Er der nogen der kender til nogle billige airlines der flyver ruterne Tokyo - Beijing og Beijing - Shenyang. 1. Jeg skal fra Tokyo den 1 juli til Beijing og retur igen den 6 juli - knap 2.000 kr. 2. Ydremere skal jeg fra Beijing til Shenyang den 23 juli til 27 juli - knap 3.000 kr. De ovenstående priser synes jeg er lige i overkanten, så hvis I har nogle tricks, er de meget velkommende. Takker Nicolai
1. Du får ikke denne meget billigere - ingen lavpris selskaber på den rute 2. Du kan prøve et af de kinesiske lavselskaber China United der bruger sekundære lufthavne som Nanyuan/NAY - Den ligger dog tætttere på Beijing centrum end Capital/BJS og er en tidligere militærlufthavn China United /KN kan sælge dig en billet CNY1978 på dine datoer = ca 2.000kr flycua.com brug translate da kun på kinesisk
Jeg er enig med @clager , jeg tror ikke du får det meget billigere. Til og fra Japan er generelt dyrere end andre lande. Intern i Kina ved jeg ikke så meget om.
Jeg ser Beijing-Shenyang for CNY2490 på elong.net og ctrip.com- de to store kinesiske OTA's er elong og ctrip, og du kan roligt booke via dem. Huk at du får 1% cashback på flybookinger via ctrip. Sign up her http://www.topcashback.com/ref/jefi99