Til alt held blev der ingen grund til at klage over flyene. Dog blev jeg lidt skræmt da flightaware viste at SK963 (ARN-HKG) ville være en A343 d. 16/10, hvilket var den flyver jeg skulle retur med d. 17. Flightaware tog fejl, så alt var godt, specielt fordi det ende med at jeg fløj ud med LN-RKR og hjem med LN-RKS.

Som i måske har hørt om var LN-RKS også på en lille detour på en af dens ORD rotationer, hvor den måtte lande i SFJ (Sønderstrømfjord) grundet røg i kabinen. Jeg har læst mig til at det var fra kaffemaskinen, og under boarding kunne jeg se at denne var fjernet. Jeg ville have sneget et billede på vej ud, men desværre var det der "bur" kørt ned så man ikke kunne se det.
Jeg fik ikke taget så mange billeder af flyene eller kabinen, for det meste ligner jo de andre a330. Jeg kunne ikke lugte nyt fly, men kunne godt føle det. Det meste var super lækkert i kabinen, dog var knappen man skulle trykke på for at læne sig tilbage utrolig hård på alle sædder jeg prøvede. Det havde jeg mere forventet af et gammelt fly.. Ligeledes var min fodskammel gået i stykker på LN-RKS, så den kunne ikke "sættes fast" oppe som den ellers skulle have været under start og landing... men det var jo rart for mig!
Udvændigt skinnede de stadig
LN-RKR:
View attachment 3938
View attachment 3939
View attachment 3940
View attachment 3941
LN-RKS:
View attachment 3942
View attachment 3952
View attachment 3943
Sidste bemærkninger om pluskabinen:
Række 20 (den første) har mindre skærme fordi de er i stolen (se billede 2). Række 22 mangler et vindue. Der er et hvis man læner sig frem, men det der skulle være lige ved siden af hovedet mangler.
Click to expand...