Londontur . hvad er smartest

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Jmeier, 2/3/16.

  1. Jmeier

    Jmeier Aktivt medlem

    Beskeder:
    67
    "Synes godt om" modtaget:
    106
    Point:
    33
    Hej :)

    Min veninde og jeg skal til London i efteråret. Vi er ret fleksible med rejsetider, dog gerne i oktober eller november. Vi skal have to overnatninger i London.

    Vi vil helst flyve fra Aalborg. Lige nu kan man komme med Norwegian til 199 om søndagen til London, men det er noget dyrere at komme hjem. Søndagsturen med Norwegian er god, da man kommer ret tidligt der over på dagen.

    Så . . . Skal vi købe billetter til turen over nu, og vente med retur og håbe, de bliver billigere? Eller skal vi vente med det hele eller?

    Tak :)
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Tror ikke I skal regne med prisen falder, men I kan jo vente på et udsalg... Jeg tror egentligt godt I kan købe enkeltbilletten da både Norwegian, Ryanair og SAS prissætter enkeltbilletter. Har I kigget på at flyve Ryanair fra Billund evt?
     
    Jmeier "Synes godt om" dette.
  3. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Airnavia begynder at flyve Aalborg-London Stansted i Maj, og jeg menes de også solgte billetter til 199kr(oneway), men jeg kan ikke taste London ind i deres booking system når jeg prøver nu. Der er også BA fra Billund til London Heatrow til 820kr (retur). Som @jakobv84 også skriver, så er der også Ryanair fra Billund og Aarhus til London Stansted.
     
    Jmeier og Beaglen "Synes godt om" dette.
  4. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    527
    "Synes godt om" modtaget:
    1,841
    Point:
    93
    Min foretrukne afrejselufthavn er også Aalborg og jeg har fløjet til London adskillige gange. Dog har jeg tit taget turen omkring København som mellemlanding, hvis Norwegian eller SAS selv har foreslået det. Når jeg rejser, vil jeg gerne helst så tidligt afsted som muligt og så sent hjem som muligt. Tiden løber altid stærkt når man er i en stor by som London og det er med at planlægge så meget som muligt hjemmefra. Ellers kan to dage godt flyve afsted, for London har virkelig meget at byde på af både seværdigheder, butikker m.v.. Hvis I er meget fleksible med dagene, så tag gerne afsted på hverdagene. Der kan priserne på flybilletter også godt variere. Mit foretrukne hotel ligger i området ved King's Cross St. Pancras. Det har den fordel, at der går et direkte tog (First Capital Connect) fra Gatwick Airport og til King's Cross og slipper man for at skifte til undergrundstog undervejs. Et godt tip: Hvis I er til shopping, så tag gerne forbi shoppingcentret Westfield Shepherds Bush. Det har 250 butikker og 50 spisesteder, så hvis I er bekendt med f.eks. Aalborg Storcenter, så er Westfield næsten 3½ gange større og det siger jo ellers ikke så lidt. Sig endelig til, hvis I har brug for flere tips til London :)
     
    Jmeier og Ulrik "Synes godt om" dette.
  5. Jmeier

    Jmeier Aktivt medlem

    Beskeder:
    67
    "Synes godt om" modtaget:
    106
    Point:
    33
    1000 tak for jeres svar allesammen :) det var super, og jeg vil undersøge alle jeres tips :)
     
    Beaglen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
  7. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Hvis i ender med at flyve til Stansted, kan jeg anbefale Stansted Express, toget køre hvert 15 min stort set hele døgnet, med 8-12 vogne, og booker i 30 eller flere dage i forvejen på www.stanstedexpress.com, koster en one-way billet £8 (ca 80kr).
    Kørte selv med Stansted Expressen, da jeg var i London i Marts. Toget var nyt, rent, og pænt, der var, wifi, stikkontakter, god plads til bagage, og toget var til tiden.

    Så er det bare om de overhovedet kommer igang, de har fjernet London fra deres booking side, og deres facebook side ser sådan her ud lige nu:

    [​IMG]
     
    Senest redigeret: 2/3/16
    Jmeier og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Ja det er dælme ikke gode tegn....
     
    Jmeier "Synes godt om" dette.
  9. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg kan virkelig anbefale at tage ind og se The Lion King! Vi fik billetter på lastminute.com til 300 kr stykket og det er totalt fedt!
     
    Jmeier og Beaglen "Synes godt om" dette.
  10. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    527
    "Synes godt om" modtaget:
    1,841
    Point:
    93
    Jeg kan også anbefale både musicalen "Thriller" (Michael Jacksons musik) og også "Fame" og "Phantom of the Opera". På Leicester Square er der nogle Half Price Ticket booths, hvor man kan få billetter til en god pris og også med rigtigt gode pladser i teatret. Alternativt kan kan også købe billetter hos selve teatrene om formiddagen. "Mamma Mia" skulle også være en supergod forestilling, men den har jeg endnu til gode at se. The Lion King går også som musical i Hamburg i Tyskland. Der hedder den bare "König der Löwen", men priserne er enormt høje. F.eks. koster en billet i den billigste kategori godt 90 Euro (svarer til ca. 683 kr.) og det synes jeg måske er liiiiige i overkanten for en tysksproget musical :):confused::eek:
     
    Jmeier og Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side