Lounge-adgang i Zürich med SAS Plus?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af MichaelBK, 10/3/22.

  1. MichaelBK

    MichaelBK Medlem

    Beskeder:
    17
    "Synes godt om" modtaget:
    41
    Point:
    13
    Hej rejse-fellows

    Jeg synes, jeg finder tvetydige svar på ovenstående. Nogle der kan hjælpe? Ankommer med tog til lufthavnen om 25 min.

    Giver SAS Plus adgang til lounge i Zürich? I så fald, en bestemt der kan anbefales? Skal til København. Er Sølv btw.

    pft! ♥️

    PS: Har også LoungeKey med adgang til Aspire, Primeclass og Marhaba lounge. Lader bare til at Star Alliance lounges er bedre.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Det var kort varsel, nu er du nok kommet ind i loungen allerede ;)

    Men ja, SWISS Lounge A skulle lukke dig ind. Senator-afdelingen modtager alle passagerer, den normale Business-afdeling er pt. lukket.

    Pro tip, hvis din gate er A51-A59 er det en bus-gate, som ligger meget tæt på loungen (var selv med SK610 i går). Nu jeg har været der en gang ville jeg ikke være ked af at hænge ud i loungen til tavlen siger Boarding—men det er selvfølgelig helt på eget ansvar! :D:D
     
    MichaelBK og Henry "Synes godt om" dette.
  3. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Senest redigeret: 10/3/22
    MichaelBK, isolCBflyer, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. MichaelBK

    MichaelBK Medlem

    Beskeder:
    17
    "Synes godt om" modtaget:
    41
    Point:
    13
    @asf
    Fik slet ikke svaret: Tusind tak for tippet! Hoppede først Aspire i 5-10 minutter indtil de lukkede. Så smuttede vi ellers til gate A5X, hvor jeg så din besked. Så var der ikke lang tilbage til Swiss Lounge A :D #LoungeCrawl
     
    Nicki Lolk Sørensen, asf, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side