Hej. Er det muligt at få adgang til en Star Alliance Gold Lounge, hvis man lige akkurat er blevet guld hos SAS for en uge siden, men endnu ikke har modtaget et nyt guld medlemskort? Der er tale om Star Alliance lounge i LAX og håber, at de kan se i systemet, at jeg er blevet guld og ikke kræver et guldkort rent fysisk
Kender ikke LAX, men har hos Lufthansa i Europa flere gange oplevet, at: Hvis guldstatus står i billetten, så kan jeg komme ind uden at vise kort Ellers skal jeg vise guldkort Hvem rejser du med?
Sørg for at få opdateret billetten med din nye status. Det vil være næsten samme som før: før startede det med EBS - nu hedder det EBG Kan nok gøres ved checkin - og ellers ring til SAS. Bøvlet er umagen værd i LAX - dejlig lounge. ;-)
Sjældent jeg bliver spurgt om kortet efterhånden, men det sker stadig. Worst case kan du vise kortet i SAS app'en, det er godt nok.
Så må du da godt nok være stamkunde! Men har man ikke app'en, kan man vel logge ind på sas.dk og vise personalet at status er EBG?
Har aldrig vist mit fysiske kort, så bare sørg for at opdatere billetten så den kan scannes i indgangen.
Rejste gennem EWR lige efter jeg havde fået guld, det var intet problem at komme ind i loungen, viste blot mit medlemskort i appen.