Hej alle sammen Jeg har noget familie der flyver med SAS til Newark. Her skal de vente 7 timer på næste fly med United til Puerto Rico. Jeg ville derfor høre om nogle af jer kender en betalings-lounge som er værd at besøge? De har ingen status hos nogle selskaber... Hvis de brugte optiontown og blev opgraderet til Plus, ville de så kunne bruge lounge ved ankomst? På forhånd mange tak
@E02zar Da du skal forbi immigration kan du desværre ikke komme hen i SAS-loungen i EWR og United flyver fra en anden terminal end SAS, så du får ikke yderligere fordele i EWR ved en OT. Du kan betale for at komme ind i United Club lounges.. men mener at det koster 50 USD per person! men hvis man skal være 7 t i lufthavnen er det måske det værd. ellers er der denne partner-lounge http://www.artandlounge.com/newark/ Kender den dog ikke
Medmindre United Club lougen er blevet opgraderet er det ikke $50 værd. Eller hvis man, som en jeg sad ved siden af i en Admirals Club sidste måned, bruger alle timerne på at drikke sig helt ned i complimentary drikkevarer. Han argumenterede længe (og højlydt) for at han havde sparet penge fremfor at drikke på en bar i lufthavnen -- og baseret på hans opførsel så tror jeg nu nok han havde ret...
Det havde jeg ikke tænkt på! En anden mulighed er Jersey Garden Mall. Ligger 5-10 mins fra lufthavnen og har også gode/billige shoppingmuligheder