Lufthansa booking ITA Matrix

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Martin Laursen, 2/9/18.

  1. Martin Laursen

    Martin Laursen Nyt medlem

    Beskeder:
    8
    "Synes godt om" modtaget:
    8
    Point:
    3
    Jeg har fundet følgende rejse til New York med Lufthansa på ITA matrix, men jeg kan ikke finde priser noget nær i nærheden af 2.200 kr. pr. person når jeg søger efter et sted at booke rejsen. Kan matrix tage fejl, eller skal jeg bare lede videre? :) Udklip.JPG
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  2. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Hej Martin

    Jeg kan heller ikke ramme den pris. Får den frem til en lidt højere pris book på ita.matrix, men det ligner en fejl. Når jeg prøver at køre den gennem Powertools, så viser eks. Priceline også fejl, det samme gør den via bookwithmatrix.

    Prøv evt. selv at køre den gennem bookwithmatrix, men det ligner umiddelbart en fejl.;)
     
    Senest redigeret: 2/9/18
    Martin Laursen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Det ligner at ITA Matrix ikke læser tilgængeligheden ordentligt.

    Lufthansa har "married segments" tilgængelighed. Så tilgængeligheden på BLL-FRA-EWR på din udrejsedato er dårligere end de individuelle flyvninger; her er H den billigste bookingklasse, selv om der individuelt er tilgængelighed i L hhv. V.

    Så det er nok desværre en fejlvisning af ITA Matrix.
     
    Martin Laursen og Henry "Synes godt om" dette.
  4. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Måske et afsluttet tilbud. Det er ikke så længe siden, at både LX og LH havde tilbud på deres respektive hjemmesider til flere byer i USA til 2289 dkr retur.
     
    Henry og Martin Laursen "Synes godt om" dette.
  5. Martin Laursen

    Martin Laursen Nyt medlem

    Beskeder:
    8
    "Synes godt om" modtaget:
    8
    Point:
    3
    Ærgerligt, men tak for hjælpen, det var forsøget værd :) Jeg må se om der ikke kommer noget andet i den stil i løbet af de næste måneder.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    For ca. en måned siden kunne man komme BLL-FRA-JFK over påsken næste år for samme pris. Vi bookede et par uger senere til ca. 2.500, hvor vi tilvalgte bedre afgange. Jeg observerede at på bl.a. iTA Matrix kunne man udsøge LH’s Economy Light-billetter, men at det var kun på mandage, at de dukkede frem på søgemaskinerne og LH’s hjemmeside. Jeg undrede mig også over, 1) availability afslørede at der fortsat var Light-billetter, 2) ITA Matrix kunne se dem men 3) dukkede ikke frem i søgemaskinerne (pånær på mandage). :confused:
     
    Martin Laursen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side