Lufthansa Group går aggressivt ind i 2021 og tilbyder allerede nu dobbelt status miles på alle deres flyvninger i alle klasser. Læs det hele her: https://insideflyer.dk/miles-more-medlemmer-vil-optjene-dobbelt-miles-i-hele-2021/ Reelt betyder det at de sikre at ganske mange kan beholde eller opnå status i Miles & More. Endnu en ny ting er for de som har et Lufthansa kreditkort, så vil forbrug på dette give status miles også. Nok ikke mange herinde på InsideFlyer som har dette, men vi kunne da håbe SAS ville gøre det samme
Man begynder da at spekulere på om det rent faktisk ville være så skidt, hvis Tanten på et tidspunkt skulle blive opslugt af Luftwaffe
Jeg går da i hvert personligt i store overvejelser om jeg skulle "genstarte" i LH regi når verden åbner op igen. Ellers ville det ikke være så skidt at se SAS på den liste over tilknyttede regionale flyselskaber i LH Gruppen.
Mine primære overvejelser er: Hvad sikrer det bedste produkter fra Danmark? Her tænker jeg især på pris og forbindelser til de steder, jeg rejser. Hvilket loyalitetsprogram skal jeg foretrække med mit rejsemønster: EuroBonus eller i Miles & More Vedr pris og forbindelser (punkt 1): Det er mit indtryk, at polakkerne er glade for LOT og østrigerne glade for Austrian. Så her tror jeg, at Lufthansa vil lade SAS fortsætte med at udvikle gode produkter til os danskere. Vedr. bonusprogrammer: Jeg kender ikke M&M godt nok til at vide, hvor let det er at optjene status - og hvor let det er at bruge point. Nogle input her?