Luftkrig over Hamborg: Stort prisfald på flybilletter

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Kristian, 12/6/15.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,832
    "Synes godt om" modtaget:
    8,812
    Point:
    113
  2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,169
    6,121
    Point:
    113
  3. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,584
    5,191
    Point:
    113
    Jeg benyttede HAM rigtigt meget da jeg havde kontor dernede. Fløj HAM-CPH en del, men også andre ruter, dog kun intra-Europa.

4. Michaelolesen

Michaelolesen Michael

Beskeder:
    98
    171
    Point:
    33
    Vi skal flyve HAM-FRA-BKK og retur BKK-VIE-HAM i sommerferien og har booket parkering i p-hus. Giver gerne en tilbagemelding på hvordan vi oplevede at rejse fra HAM inkl parkering.

Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  5. Michaelolesen

Michaelolesen Michael

Beskeder:
    98
    171
    Point:
    33
    Som lovet giver jeg en tilbagemelding.
    Det gik 100% smoothly med parkering. Vi valgte P1 der ligger godt og vel et par hundrede meter fra terminalen, og markedsføres som HolidaySmart og smart var det! Havde reserveret hjemmefra et par måneder forinden og betalt online med MasterCard (EuroBonus sæføli). Ved indkørsel skal man indsætte det samme kreditkort som man betalte med, og igen ved udkørsel, hvorefter man får en kvittering pr. mail.
    Lagde mærke til at der var mange biler med danske nummerplader i p-huset, så vi må være mange jyder der gør brug af Hamburg i sommerferien!

Check-in og det hele var en helt fin oplevelse, selv om det var en lørdag og en af de store rejsedage. Flyrejsen gik med Lufthansa via FRA på economy, ikke noget særligt at berette om her ud over en svedig løbetur i FRA pga forsinket fly fra Hamburg. Den underjordiske tunnel er godt nok LANG! Med tre børn heraf to små, pyha.
    Hjemturen var med Austrian over Wien og aldrig har jeg oplevet så sure kabinemedarbejdere på turen BKK-VIE... De stod flere gange og diskuterede med hinanden samtidig med at de serverede. En stor kontrast fra de smilende ansigter vi så overalt under ferien i Thailand. Hm. Dem flyver vi nok ikke med igen. Maden var heller ikke imponerende. Har desværre ikke billeder, men fx morgenmaden var en varm bolle med ost og skinke serveret i en pose og det var det.

Summa summarum vil jeg ikke tøve med at flyve ud af HAM igen.
    Pointmæssigt gav vores billige economy billetter 25% ganget fem personer samlet på en familiekonto ca 14.750 point hos EuroBonus.

Nielspg, clager, tbh og 8 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side