Mange gode point på onlineshopping.flysas.com

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Oletjala, 3/4/18.

  1. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    Flere mobilselskaber er tilknyttet onlineshopping.flysas.com, fx giver Telenor 3832 EB point pr. køb. Godt nok står der i vilkår, at tilbuddet kun kan bruges en gang pr. kunde og gælder kun nye kunder. Dette passer dog ikke helt: Jeg benyttede dette tilbud i november, da jeg flyttede min ene datters mobilabonnement til Telenor. Dette gav 3832 point. Og for et par uger siden tog jeg chancen og flyttede (med en dags mellemrum) både min kones og datters mobilabonnement til Telenor. Resultat 2X3832 point ind på kontoen en halv time efter gennemført køb på telenor.dk.

    Derfor - ser ud til, at der ikke er nogle begrænsninger på, hvor mange køb og dermed hvor mange point, der kan generes igennem denne tjeneste. I praksis vil man kunne flytte sine abonnementer for hele familien til telenor. Lad dem blive her tre måneder til bindingsperioden udløber, flytte dem til et andet mobilselskab, der også giver point (https://onlineshopping.flysas.com/dk/kategori/computere-og-elektronik), opfylde bindingsperiode og herefter flytte videre til et andet mobilselskab eller tilbage til Telenor os. Kort sagt en pointkarrusel... :)
     
    Henrik Olsen, Ulrik, AaB_CPH og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. kc1829

    kc1829 VIP medlem

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    428
    Point:
    63
    Jeg benyttede dette ved at oprette et nyt nummer hos 3 (som gav point), derefter flyttede jeg dette nummer til Telenor, og opsagde derefter Telenor abonnementet. Det tog i alt ca 30 min, kostede 179kr og så var der ialt ca 5000point på kontoen
     
    Henrik Olsen, Ulrik, frankbrix og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Wow! God idé.

    Jeg oprettede i går CBB til 20 kr og fik næsten 2000 point. Har allerede opsagt nummeret igen
     
    Henrik Olsen, jtraveler og Henry "Synes godt om dette"
  4. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    341
    Point:
    63
    Jeg var ved at oprette på Telenor da jeg mangler lidt point, men jeg kan ikke se noget med 3 måneders binding. har jeg misset noget et sted?
    Ville benytte mig af nedenstående abonnement.
    upload_2018-4-3_15-31-25.png
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  5. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Værd opmærksom på at Viaplay - efter tredje måned - overgår til at blive en fast del af abonnementet, så fra fjerde måned er prisen 99 kr. højere pr. måned. Kan ikke læse mig frem til, hvordan - i så fald - Viaplay kan fravælges. På flere abonnementer er der 6 måneders binding. T&C: https://www.telenor.dk/imagevault/p...ed2/Telenor_privatvilk-r_0118-V38-634.005.PDF
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Perdan

    Perdan Skribent

    Beskeder:
    747
    "Synes godt om" modtaget:
    2,242
    Point:
    93
    Køb et Telenor Minut abonnement. Der er ingen binding. Jeg gjorde det samme, da jeg oprettede et CBB abonnement, som efter få timer gav næsten 2000 EB på kontoen. telenor copy.jpg
     
    Henrik Olsen, AaB_CPH, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Jeg har endnu ikke fået point for det 3 abb. jeg oprettede til min mor (i hendes navn :/ )
    - Er der nogle der har prøvet at retro-claime points hvor det er en anden person der har lavet købet (men samme email adresse) ?
     
    Henrik Olsen, MortenS og Henry "Synes godt om dette"
  8. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Hvilket abonnement valgte du hos 3? Jeg synes ikke at kunne finde et billigt basisabonnement som hos CBB. Desuden gør 100kr oprettelse hos både Telenor og 3 det mindre attraktivt i forhold til pris/point-ratio.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  9. kc1829

    kc1829 VIP medlem

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    428
    Point:
    63
    Det var faktisk en fejl - jeg oprettede hos CBB og fik point, og flyttede derefter nummeret til telenor. Mener det kostede 19kr
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  10. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Jeg kan fortælle dig, at hvis du ikke som planlagt får pointene og retro-claimer, så vil de opdage at du har fået tilskrevet point mere end én gang, og uden at tøve vil du få tilbageført de "ekstra" gange at du har brugt tilbuddet.

    Jeg synes personligt, at denne tråd skal slettes. At du undviger vilkårerne fordi det er muligt er dit valg. At du endvidere vælger at reklamere med det på et åbent forum er bare dumt - meget dumt.

    God weekend :)
     
    SKDAAP, isolCBflyer, Henrik Olsen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  11. Niclas

    Niclas Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    87
    Point:
    18
    Hvad abonnement valgte du hos 3 og Telenor? :O
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Min nieces kæreste er lige blevet udlært - så han skulle naturligvis have en gave (En ting til stellet fra Royal Copenhagen, som de samler på). Den blev købt hos Bahne, som giver 100 point pr. 100 kr. købt (også i webshoppen www.bahne.dk). Leveres gratis, hvis købet bliver afhentet i en butik. Så det bliver det. Jeg synes stadig, det er flot pointtilskrivning. Og jeg sidder bare og venter på, at der kommer en kampagne som den i december, hvor vi fik 300 point pr 100 kr. købt - for så vil jeg købe et stak gavekort. Det giver nemlig også point.
     
    Henrik Olsen, Claus Heine og AaB_CPH "Synes godt om dette"
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,640
    Point:
    113
    Gavekort skrev vi netop om til den julekampagne i november oh december at det var smart. Jeg købte selv nogle stykker der :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side