Mangler tilskrevne point

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af MortenLok, 7/9/17.

  1. MortenLok

    MortenLok Aktivt medlem

    Beskeder:
    49
    "Synes godt om" modtaget:
    179
    Point:
    33
    Kære forum,

    Jeg fløj i søndags fra Hong Kong til Europe (ja korrekt, jeg fik annulleret mit fly igen fra HKG til ARN, men det er en anden sag...), og tjente i den forbindelse point nok til at ramme Diamond status. MEN point'ene er endnu ikke tilskrevet.

    Vil høre om I har erfaringer med en metode for at få dem tilskrevet omgående, da jeg jo meget gerne vil flyve tilbage til Asien i morgen som officiel Diamond medlem?

    Mvh
    Morten
     
    Ali Taran, Henry og Beaglen "Synes godt om dette"
  2. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    197
    "Synes godt om" modtaget:
    622
    Point:
    93
    Findes guld-mailen ikke længere? Ellers ville jeg da prøve at skrive til [email protected] og se, om de ikke kan sætte pointene ind på din konto. Vedhæfte billettter og boardingkort og krydse fingre for, at du får svar inden afrejse tilbage til Asien.
     
    Henry, Beaglen, MortenLok og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Sidst fik jeg point tilskrevet indenfor 48 timer. At skrive til SAS lyder som en go ide :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Man kan vel også være fræk og skrive til diamant mailen når man burde være det ;)
     
    Erwin Lansing, SophieHendriksen og Henry "Synes godt om dette"
  5. MortenLok

    MortenLok Aktivt medlem

    Beskeder:
    49
    "Synes godt om" modtaget:
    179
    Point:
    33
    Jeg skrev til guld-mailen, men fik blot at vide at jeg skulle vente op til 14 dage efter flyvningerne inden jeg kunne registrere dem som manglende point. Udover et hurtigt svar, så var dedikere specielt hjælpsomt.

    Nå, men nu blev jeg da diamant på vej tilbage til HKG. Må jeg høre hvad diamant mailen er? Så kan jeg skrive til dem og forsøge, da jeg fortsat ikke har fået de manglende point tilskrevet
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Du kan finde mailaddressen her: https://diamond.flysas.com/contact/ (kræver login)
    Dog skal du nok have fat i EB retro for at få manglende point og min erfarring er at der ikke er noget at gøre inden de 14 dage...
     
    Henry, THammer og MortenLok "Synes godt om dette"
  7. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Står der ikke et eller andet sted noget med op til 21 dage...kan være jeg husker forkert?!?
     
    Henry og tbh "Synes godt om" dette.
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Korrekt:
    https://www.flysas.com/en/eurobonus/about-eurobonus/missing-points/

    Dog kan du allerede udfylde formularen efter 14 dage:
    https://www.flysas.com/en/Generic/My_Profile/My_EuroBonus/Retro-registration/
    Der kan sikkert også være behandlingstid på denne, men jeg har oplevet at den med SK flyvninger har krediteret pointene øjeblikkeligt efter at have udfyldt formularen.
     
    MortenLok, Henry og THammer "Synes godt om dette"
  9. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Samme her :):)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side