Fik dette tilsendt i dag - går ud fra det er targeted: Nogen der har fået et lignende tilbud, eller har nogen erfaringer med Mariott Vacation Club? Ser umiddelbart ud til at være et fint tilbud, og kan sagtens klare 90 min salgstale.
Ja formentligt personligt. Ligner en fin deal. Men salgstalerne kan virkeligt være aggressive... http://www.milenerd.com/2018/01/how-not-to-make-a-presentation/ Kan være du kan finde noget info på det Marriott og om der er nogle der har erfaringer på FT
Har været på et lign. tilbud på Mariott Vacation Club i Goldcoast, Australien. Så vidt jeg husker var der også lagt op til møde, men det hørte vi aldrig mere til. Der var et ret stort udstillings/salgsområde, hvor der var sælgere men ikke noget de tvang en til.
Hvis I tager derned og beslutter jer for at købe, så køb ikke af Marriott, men køb "brugt" og spar 80% i forhold til Marriott priser. Man kan f.eks. købe her hos fabtimeshare dot com eller doctor-timeshare dot com
Jeg har godt nok gennem tiden fået mange bonuspoint for at møde op til de der salgstaler. Især Hilton har været gavmilde
Er dette personlige links eller kan andre booke på dem? Jeg kunne personligt godt være interesseret hvis andre kunne booke.
Dette er hvad de skriver om "hvem" der må booke: Qualification: This offer is open to residents of the EU, Switzerland and Norway. This promotional offer is designed for couples aged between 30 and 70 with a joint annual income in excess of £55.000/€65.000. It is based on two adults sharing an accommodation, including but not limited to an apartment, townhouse or hotel room. Attendance at a sales presentation lasting approximately 90-minutes about Marriott Vacation Club International is required to qualify for this offer. Should you be booked as a qualified couple (including spouse/partner), it is a condition of this offer to travel and attend the presentation together to receive this offer. If you (as part of a qualified couple) or your partner/spouse or both of you choose not to attend the presentation, the full retail cost of the offer will be payable. Full retail cost of the offer is specified in the “Pricing” section below. Should you not qualify you may travel at the non-subsidised offer price.
Den er vist personlig - den ligger også her: https://www.marriottvacationclub.eu/offers.shtml Dog til en højere pris. Du kan evt. prøve at skrive til dem her: [email protected] og se om de ikke sender dig et lignende?