Masterpiece kande fra Georg Jensen med 50% rabat

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 8/8/17.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Jeg har lige købt denne Masterpiece kande fra Georg Jensen som en julegave (ved godt det er super tidligt). Men prisen var møgbillig fra sådanne en ting og det gav også lige 999 EuroBonus point på toppen af de point jeg har brugt på kortet. Men om andre også ville købe tidligt er her et link.

    Link: https://www.plusdeal.dk/tilbud/ikonisk-masterpiece-kande-fra-georg-jensen/

    Ved godt det er lidt "off topic", men alligvel er jeg blevet mere og mere hooked på at købe ting via EuroBonus portalen når jeg handler på nettet. Det går hen og bliver til rigtigt mange point når året er gået.

    Andre der har det ligeså?
     
    klaustroFlyer86, Luxury_Globetrotter og Henry "Synes godt om dette"
  2. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Og hvis din hustru læser med her inde, har du ødelagt hele spændingen ved hendes jule aften.................:D:D:D:D
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Eller mor...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Det var nemlig en gave til moderen og jeg tvivler på hun læser med... men det ser jeg om 4½ måneds tid :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg har også købt et par ting via den shop, Bamix blender, nogle herrehandsker mm. Betale med EB MC kort og masser af "gratis" point. Blenderen var sågar til en utrolig god pris. Win win win :)
     
    PENSIONISTEN, clager, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Jeg har det lidt på samme måde.

    Forventer også at der med udspiltningen af EuroBonus kommer til at ske mere på sene front. Så tror at dette bliver en klart større kilde til point fremover.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. MIchaelHA

    MIchaelHA Medlem

    Beskeder:
    17
    "Synes godt om" modtaget:
    33
    Point:
    13
    Jeg har faktisk også købt to af de kander:)

    Jeg har det på samme måde i forhold til shopping, at der er enormt mange muligheder for at optjene Eurobonus point. Det er blevet ekstra relevant med MasterCard Premium og jeg har potentielt tjent 60-70k point ved shopping I løbet af de sidste 2-3 måneder. Det som dog frustrerer mig er at det virker enormt dårligt og kræver meget opfølgning som jeg ikke rigtig gider. Jeg oplever mere end 50% af gangene at pointene ikke bliver overført, at linket ikke virker, at Eurobonus kortet i butikken ikke bliver læst etc.

    Læste et indlæg om manglede point fra Bahne. Jeg mangler også ret mange point fra Bahne. Oplever andre herinde at det generelt virker eller bruger I tid på at få pointene efterregistreret?

    P.S. Jeg har fået point for kanderne.
     
    tbh, Henry og jtraveler "Synes godt om dette"
  8. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    points via Onlineportalen og PlusDeal har jeg ikke problemer med. Sørger dog også altid for at bestille via Google Chrome og ikke vie Safari eller andre browsere.. det kan spille ind.
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side