Mileage runs 2014

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Kristian, 25/12/13.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,852
    "Synes godt om" modtaget:
    8,871
    Point:
    113
    Tænkte det kunne være sjovt, at sarte en tråd op med Mileage runs, som i vil lave i 2014! Jeg starter!

10 Maj 2014, CPH-ATH-CPH med SAS Plus. Betalt 1.880kr og får (det var d. 22. december den blev bestilt) giver 10.000 Basispoint (med Guld 25% multiplikator) og 20.000 ekstra point, og købt med et Diners Club, så i alt: 30.188 point og det giver 16 point per krone! Slå den :)

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. Bizflyer

Bizflyer Aktivt medlem

Beskeder:
    175
    165
    Point:
    43
    Det er så dejligt at vide at jeg ikke behøver at starte med nogle milage run før i september 2014.
    Vælger man SAS EB, bør man nok se op for gode tilbud i Plus a la Nice og Prag i september i år. 2 rundturer KRS-NCE gav 20 000 EB poeng, plus 50 000 ekstra grundpoeng som boosted Guld. Sådanne kan jeg gerne se igen!

Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  3. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Har ikke rigtigt nogen egentlige Mileage Runs planlagt p.t. Det skulle da lige være hvis vores tur til EWR på tripple-up kampagnen kommer i den kategori. Blev primært booket pga. pointene, men det bliver jo til en fire dages ferietur for hele familien, så den kommer nok nærmere i kategorien "ekstra-tur med god optjening" ;)

Del denne side