I går formiddag var vi i Guldstuen, men der blev serveret mugne boller! Da vi gjorde køkkenpersonalet opmærksom på det, var der umiddelbart ikke meget engagement til at få bollerne væk. Først kun 1 stk. Men fortalte igen igen at det var de fleste. Lounge værten ved indgangen var noget mere fortørnet og hurtig. Hun nærmest løb op for at få styr på det, efter at have set billeder af det.
Ikke godt. Slet ikke En sidebemærkning: Er der ikke blevet mere plads i de to lounger efter 1/9? Det virker i al fald sådan
Åhh, i de gode gamle dage havde de lækkert brød i Guldstuen. Nutildags er det vist mest bare tørre opvarmede fryseboller. Akja!
nåeh, så det er dig, der har spist alt det gode brød, inden jeg kom og der kun var tørre boller tilbage
Er det bare mig eller er OP ikke lidt et billede af virkeligheden i Guldstuen nu til dags? Jeg savner de gode gamle dage, hvor man følte at Guldstuen kunne noget særligt, når jeg sammenligner med konkurrenter idag, føler jeg at SAS halter voldsomt efter (måske er jeg bare blevet gammel og sur - disclaimer). I mine øjne savner jeg en seriøs upgrade af loungefaciliteterne, herunder F&B offering. Og lad os da gerne få en ekstra lounge i non-schengen nu vi drømmer
Mit take, hvis man går ind i en lounge og forventer en buffet på restaurant niveau, så bliver man i 99 ud af 100 tilfælde slemt skuffet. Jeg synes faktisk at SAS loungen i CPH klarer det fint. Maden er signifikant bedre end for nogle år siden og min på niveau med andre lounger i CPH. Drikkevarer er i den lave ende, men jeg skal enten bruge kaffe (hvilket de klarer til UG), øl eller lidt bobler. Og det kan jeg få. Jeg vil allerhelst have en non-schengen lounge (men ved ikke om der er plads ved E Gates).
Hvis der skulle være plads, bliver den i hvert fald lynhurtigt taget af enten 7-Eleven eller Joe & the Juice