New video outlines the benefits of Norwegian expansion

Poster i 'PRESSEMEDDELELSER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 13/5/16.

1. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,165
    "Synes godt om" modtaget:
    5,610
    Point:
    113
    More jobs, more competition & affordable fares for all - new video outlines the benefits of Norwegian expansion
    Press Release • May 13, 2016 10:07 BST
    Norwegian have released a new video outlining how its expansion plans will help deliver more competition, lower fares and more jobs to the U.S. and Europe.

The video is available below and at https://www.youtube.com/watch?v=anoeqs10uTI

2. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,355
    5,780
    Point:
    113
    jeg køber den ikke. Det er ren og skær skatteunddragelse..

tbh og Ulrik "Synes godt om" dette.
  3. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    1,432
    2,931
    Point:
    113
    Tænker du på det at de f.eks. har lagt noget af forretningen i Irland? Det kunne man måske godt anse som skatteunddragelse, men det er vel i princippet ikke anderledes end når danskerne drager over grænsen til Tyskland og køber billig øl og spiritus, der vel også godt kunne anses som afgifts- og momsunddragelse...?

4. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,355
    5,780
    Point:
    113
    Ja, det med nordirland. Og det er ikke at sammenligne med køb ved grænsen, da du jo betaler tysk moms og der er grænser for hvor meget du må indføre.

Hvis de bare var ærlige og sage at D8 er meget mere cost-efficient end DY i stedet for at lave en propaganda-video havde jeg været glad... men den er sikkert lavet i kølvandet på den kritik Bernie Sanders har givet dem.

5. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,077
    11,943
    Point:
    113
    @obs, jeg er lodret uenig. Det kan ikke anses som afgifts- og momsundragelse. Det ER afgifts- og momsundragelse ;););)

6. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    1,432
    2,931
    Point:
    113
    Man må vel gå ud fra at de betaler irske skatter og afgifter, så på den måde vil jeg ikke anse det for anderledes. Grænserne for hvad du må tage med over grænsen er jo også ret vide, og med f.eks. øl er de mig bekendt så vide at du i princippet må tage lige så meget med du orker, så længe at du kan godtgøre at det er til eget forbrug (jeg kan dog ikke huske om der alligevel er et øvre loft, men det ligger meget højt). Sodavand, slik og fødevarer m.m. må du jo indføre ubegrænset, og her unddrager du jo også den danske statskasse moms og ikke mindst diverse punktafgifter hvis man vælger at tage de briller på.

Men siden er det da rigtigt at de kunne have fortalt om baggrunden for hvorfor deres hubs ligger hvor de gør. Men der er jo aldrig nogen der fortæller hele historien, så jeg ved ikke hvorfor Norwegian skulle gøre det.

Senest redigeret: 14/5/16
    mhsalv "Synes godt om" dette.
  7. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,165
    5,610
    Point:
    113

Del denne side