Our list of 52 Places to Go in 2017 starts with Canada. (Yes, Canada!) One reason: National park access is free this year. http://www.nytimes.com/interactive/2017/travel/places-to-visit.html Jeg selv har været syv af stederne: - Canada - Hamborg - Stockholm - Maldiverne - Portland, Oregon - Budapest - South Bronx, New York Og der kommer i hvert fald én mere til i år. Hvad med dig?
Meget god inspiration, men lidt for underligt at listen er så specifik med nogle punkter og så siger Canada eller andre rimelig store lande. Jeg har 8, men ingen specifikke planer om at tilføje flere af de nævnte. canada, hamburg, penzance (England), stockholm, chiang mai, napa valley, ketchm (Idaho,forkert årstid), south bronx Og meget sjovt jeg ikke har Busan (2. største by i Korea) efter sammenlagt ~10 måneder i landet
ok, jeg har følgende: 1. Canada 3. Agra, India 10. Hamburg, Germany 16. Stockholm, Sweden 21. Cyprus 28. Athens, Greece 31. Napa Valley, California 34. Madrid 48. Busan, South Korea 50. Budapest, Hungary 51. South Bronx, New York Men jo intet udover det sædvanlige, men det giver 11 ud af 52, så det er jo 20%, masser at gå efter...
Min korte liste: Jeg har været 4 af stederne; Dubrovnik Hamborg Stockholm Budapest Det er ikke så imponerende
1. Canada 10. Hamburg 11. Marrakesh 16. Stockholm 22. Great Barrier Reef 30. Chiang Mai 31. Napa Valley = Plads til forbedring
Hmm der er nogle åbenlyse man mangler. Her er hvad jeg har...: 10. Hamburg, Germany 16. Stockholm, Sweden 28. Athens, Greece 29. Northwest Puerto Rico 30. Chiang Mai, Thailand 31. Napa Valley, California 36. Maldives 45. Birmingham, Alabama 50. Budapest, Hungary
Canada Zermatt Osaka Dubrovnik Hamborg Marrakesh Penzance Stockholm Cypern Great Barrier Reef Chiang Mai Madrid Busan Budapest Ryukyu Islands Så lidt vej til de 52.
2. Atacama Desert 10. Hamburg 16. Stockholm 50. Budapest 51. South Bronx Der er vist lang vej til de 52...
Canada Dubrovnik (i skrivende sekund! ) Detroit Hamburg Stockholm Sanya Athens Napa Valley Antequera Budapest Kun 10 ud af 52, utroligt hvor meget der mangler! Jeg trænger til en Friends & Family snart igen, så der kan bestilles nogle rejser!
Canada Tijuana, Mexico Hamborg Stockholm Cyprus Napa, mit andet hjem.... Sedona, Arizona kører igennem den hvert år til Race Across America. Madrid Portland, Oregon Stadig masser af steder der skal opleves.
Deltager som crew, har en baggrund med skal vi sige avanceret bilkørsel I år er det med et 4 mands team: https://www.facebook.com/DanesAcrossAmerica/?fref=ts
OK så du cykler ikke... var lige ved at tænke det var noget vi da burde have hørt om... Hvor mange miles koster et sponsorat da?
Vi har vist sponsorater fra 5.000 - 25.000. Kan godt undersøge det for dig. Har vedhæftet vores præsentation, og skal hilse og sige det er de hårde drenge denne gang.