New York

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af T4L, 26/3/17.

  1. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,476
    Point:
    113
    Jeg tror ikke vi har en dedikeret New York destinationstråd endnu. Så jeg vil starte den her og lægge ud med at skrive lidt om de restauranter jeg fik mulighed for at prøve på min for nyligt afsluttede USA tur.

    Første aften faldt valget på et af mine absolutte favoritsteder i New York, Cosme http://cosmenyc.com Det er mexicansk mad, men fortolket på en helt anderledes måde end det man er vant til. Sidste år var Cosme med på listen af The Diners Club 50 Best Discovery Series. Jeg kan ikke finde denne liste online mere, men den nuværende liste findes her http://www.theworlds50best.com/discovery/index.html. Jeg har lige klikket mig frem til, at der også er en Københavner restaurant med, Hija de Sanchez http://www.hijadesanchez.dk. Ser lækkert ud, det må snart prøves! Bare man kunne få nogle EB point. ;)

    Cosme er et meget populært og hip sted. Det bliver nok svært at få bord, hvis man ikke reserverer i forvejen. Men hvis man kommer tidligt når de åbner (kl. 17.30), så vil man kunne få et bord i deres loungeområde. Det foretrækker jeg faktisk frem for at sidde inde i restauranten. Der er store gulv til loft vinduer, som bliver åbnet om sommeren, så der kommer frisk luft ind. Langt bedre end at sidde i klimaanlægstræk!

    Cosmes signature dish er Duck Carnitas:
    IMG_1255.JPG
    Det er en slags Peking Duck på mexicansk, kanonlækkert! Portionen er for to personer og det er svært at spise det hele, specielt hvis man lige er landet fra Europa og også havde lyst til at prøve nogle forretter. :)
     
    Senest redigeret: 26/3/17
    Frequie, SophieHendriksen, asf og 8 andre "Synes godt om" dette.
  2. banditten

    banditten VIP medlem

    Beskeder:
    298
    "Synes godt om" modtaget:
    926
    Point:
    93
    Henrik Olsen, Henry, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,476
    Point:
    113
    Henrik Olsen, Henry, banditten og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,476
    Point:
    113
    IMG_1439.JPG Sidder for resten lige og spiser egg tostada på Hija de Sanchez. Man skal jo gøre som man skriver. :)
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ved ikke om det er for provsionelt, men der er jo også Claus Meyer Agern http://agernrestaurant.com/ og hotdogs på NYC central station.. ville være noget jeg ville prøve i NYC!
     
    Henrik Olsen, Henry og T4L "Synes godt om dette"
  6. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    Den bedste NYC-oplevelse er dog tagterassen på MET-museet fredag eftermiddag. Gratis at komme derop - helt autentisk drinks-stemning med indfødte New Yorkere og en uovertruffen udsigt over Central Park. Det er cool på den meget underspillede måde - plejer at foreslå det til alle, der skal opleve New York for første gang.
     
    Nielspg, Offlyer, SophieHendriksen og 7 andre "Synes godt om" dette.
  7. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,476
    Point:
    113
    Dag 2 i New York stod på frokost på den græske klassiker Milos http://milos.ca/restaurants/new-york Den restaurant må være en ren guldgrube. Det er helt sindssygt hvor travlt de har hele tiden. Men jeg synes nu også det er en god frokostdeal de tilbyder. Det er en prix fixe menu til $29, en udmærket pris efter min mening. Man kan vælge mellem 6 forretter, 7 hovedretter og 4 desserter.

    For mig er den grillede blæksprutte forret (koster $10 ekstra) et absolut must, den smager bare helt vidunderlig. IMG_1258.JPG Som hovedret valgte jeg den grillede dorade som også var rigtig dejlig med den helt rigtige grillsmag. IMG_1259.JPG Efter dette var der simpelthen ikke plads mere til dessert, så jeg må være jer et billede skyldig. :)

    Om aftenen havde vi aftalt at spise Peking And sammen med nogle venner. Valget faldt på restauranten Chef Ho's Peking Duck Grill https://chefho.com, som bliver rost for deres Peking And i adskillige online anmeldelser. For at gøre det kort, jeg er helt uenig, jeg synes slet ikke den var god. Og deres andre retter var heller ikke noget jeg skal prøve igen. Så jeg vil ikke anbefale denne restaurant.

    Den bedste Peking And jeg nogensinde har fået var på restauranten Da Dong i Shanghai. Nu skal de faktisk i løbet af i år også åbne en restaurant i New York. Og den har jeg bestemt tænkt mig at prøve, hvis lejligheden byder sig! http://english.cctv.com/2017/02/10/VIDEbcWvHADgOyGgQNmtslbv170210.shtml
     
    SophieHendriksen, Henry, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Enig i at Da Dong laver en pænt god Peking Duck.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    New York New York - min anden hjemby :) Har vel været der en 12 gange efterhånden - det er da en menneskeret at besøge New York mindst en gang om året!

    Jeg kan til min store forfærdelse se, at den rigtige Nobu på Hudson er lukket! :eek: Mit absolutte favoritsted, ja min hund er opkaldt efter restauranten :cool: De har åbnet på ny lokation, hvor jeg så ikke har været, men det ser ud til, at de stadigvæk serverer deres signature ret Black Cod Miso, som er årsag nummer 1 til at spise der. Deres sushi er også absurd god. Åbner 10 april, hvem er front runner og prøver den først :)

    Det er også godt (og billigt) at spise koreansk barbecue i K-Town (32nd mellem 5th og 6th), Shilla kan anbefales. Har man ikke prøvet det før og ser asiatisk ud, kan jeg anbefale man siger det højt, så man kan få hjælp :D "Steamed eggs" er ikke på menukortet, men bestil det bare alligevel.

    Ekstrem hygge og god mad får man på Gnocco i East Village. Sådan midt i et beboelseskvarter og super dårligt at komme til med offentlige transportmidler, så tag en taxa. De har en forret med samme navn som restauranten, den skal man vælge. Pizzaerne er anbefalelsesværdige, Parmigiana er min favorit (vegetar). Sidst jeg var der i 2015 kunne man stadigvæk ikke betale med kreditkort så husk kontanter, måske du er uheldig de stadigvæk er totalt old school. De har et lille smalt lokale ud mod gaden, her er hyggeligst.

    Så skal man selvfølgelig en tur på High Line. Er det lunt, så nap noget take-away i Chelsea Market og tag med derop og find et rart spot (dem er der masser af). F.eks. sådan en box her:
    IMG_0041.jpg

    Selv med en halv-høj dollarkurs plejer der at være gode køb på luksusvarer i Woodbury Common Premium Outlet. Tager en times tid derop, så regn med at bruge en hel dag på det. Fandt et par fantastiske Jimmy Choo gummistøvler formedelst 2500 DKK :D kortene glødede, vi var nødt til at tage hjem med næstsidste og ikke sidste bus, da vi ikke kunne bære vores ting længere og opbevaringen lukkede :rolleyes::
    IMG_0012.jpg

    Den bedste shopping på Mantattan er i øvrigt på Madison og ikke på 5th, hvor det mest er de uvaskede, der bevæger sig rundt :D Altså bortset fra Tiffany's. God, og billigere shopping findes på Broadway på stykket mellem Canal Str. og Union Square. Man starter bare i en ende og arbejder sig op eller ned.

    Bo på Gansevoort Park Av., og få rooftop pool med udsigt til Empire State. Det er en swim in-out type og ret sjovt om vinteren.

    Et lækkert alternativ til at leje bolig gennem Airbnb er onefinestay.com. Det er også rigtige menneskers boliger, men onefinestay er mellemand så du er garanteret superb rengøring og oprydning, de stiller med lækkert sengetøj og håndklæder samt toiletprodukter fra Kiehl's. Jeg kan på det varmeste anbefale dem, det var en virkelig god oplevelse, rigtig god service. Man får også en iPhone som man kan benytte gratis under hele opholdet til US opkald og data og man kan benytte dem ligesom en hotel concierge til alverdens spørgsmål om hvor og hvad.

    Har man mindre børn med kan man tage en tur på Children's Museum of Manhattan og der er mange gode legepladser. De kan dog være ret fyldte, særligt om eftermiddagen. Man skal selvfølgelig også i Central Park Zoo, den er lillebitte og inferiør i sammenligning med Kbh. Zoo, men det er en institution og derfor skal man derind alligevel :)

    Masser af lækre madmarkeder, hvis man er madglad! F.eks. på Grand Central, udendørs på Union Square og gå også ind og kig i Wholefoods som er et fantastisk supermarked.
     
    Offlyer, Henry, banditten og 13 andre "Synes godt om" dette.
  10. banditten

    banditten VIP medlem

    Beskeder:
    298
    "Synes godt om" modtaget:
    926
    Point:
    93
    Hvis de ikke har fattycart er det uinteressant :cool:, Wholefoods Trader Joes etc. Hippier! Må bare konstatere jeg er den eneste der ikke finder glæde i at spise hvedeklid men rigtig mad der har gryntet og muhet ;):p:D

    Det lyder til i også vælger "veganer menuen" på flyet, hvem vil da også have champagne når der er hvedegræs drik :eek::)

    Prøv at bestille en Cafe Latte i K town læs:koreansk ekspedient:

    "U wan håt croool?"
    "Excuse me."
    "Gafe Hatte u wan Håt Crooolll?"
    "Pardon me"
    "Drink Håt Crooolll?"

    "Ohhhh hot please.":D:D:D
    Så tror fandens køen var så lang.
     
    asf og Henry "Synes godt om" dette.
  11. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,476
    Point:
    113
    Rofl! :D
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,476
    Point:
    113
    Dag 3 i new York stod på Ramen til frokost. Når det er lidt koldt og det regner, så er der altså ikke noget som en skål med dampende Ramen. I new York findes der rigtig mange Ramensteder. Jeg kan godt lide at få den på Sapporo http://www.sapporo-nyc.com. Der er næsten altid kø helt ud til vejen, men det går ret hurtigt. De fleste bliver der ikke så længe, det er et spisested ikke et opholdssted. Min favoritret der hedder Tan-Tan Men. Beskrivelsen på menukortet: spicy sesame flavored organic chicken stock, minced pork, Takana pickles, baby bok choy and scallions. Kanonlækkert!

    Om aftenen kom vi så utvivlsomt til denne New York turs kulinariske højdepunkt, middag på Shuko, en simpelthen eventyrlig Sushi restaurant, hvis man gerne vil opleve noget særligt http://www.shukonyc.com . Omakase menuen koster $135 og den er alle pengene værd. Der er ganske få borde til mindre grupper, men den rigtige oplevelse får man når man sidder rundt omkring baren. Man får sin egen sushi chef og kan følge tæt med i madlavningen. Jeg kan desværre ikke huske, hvad de enkelte "bidder" hedder, men jeg tog en masse billeder og lader dem tale for sig selv.
    IMG_1262.JPG IMG_1262.JPG IMG_1263.JPG IMG_1265.JPG IMG_1267.JPG IMG_1268.JPG IMG_1274.JPG IMG_1276.JPG IMG_1280.JPG IMG_1282.JPG IMG_1285.JPG
     
    Nielspg, SophieHendriksen, klausbm og 5 andre "Synes godt om" dette.
  13. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,476
    Point:
    113
    IMG_1288.JPG IMG_1289.JPG IMG_1292.JPG Fortsættelse og slut :)
     
    Kenneth K, isolCBflyer, Schwert og 8 andre "Synes godt om" dette.
  14. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,476
    Point:
    113
    Ved mit sidste NY besøg i Oktober var Da Dong desværre stadigvæk ikke åbnet. Så i stedet for besøgte vi en gammel favorit igen, restauranten Hearth i East Village https://www.restauranthearth.com. Restauranten er meget fokuseret på organiske råvarer og sund mad. Ejeren er nok ansvarlig for New Yorks brodo craze https://www.inc.com/kimberly-weisul/the-entrepreneur-behind-new-yorks-latest-food-craze.html. Restauranten sælger deres brodo to go ud fra en luge og der er altid kø!

    Vinkortet er rigtig godt og maden superlækker. Her et par retter fra menukortet:

    Chicken Liver Pate, grilled bread, shallot & concord grape agrodolce
    IMG-2202.JPG

    Roasted Cauliflower, wild rice, golden raisins, mint
    IMG-2203.JPG

    Japanese Sweet Potato, labneh, chili, vinegar
    IMG-2204.JPG

    Whole Roasted Fish Of The Day, roasted potatoes, fennel, red onion. Denne ret er beregnet til 2+ gæster. Vi var tre og der var mere end nok til os! IMG-2206.JPG
     
    RasmusH, SophieHendriksen, clager og 7 andre "Synes godt om" dette.
  15. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    @T4L - lækre anmeldelser :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,476
    Point:
    113
    Her kommer lige et lille tip for champagneelskere som jeg netop har opdaget. Corkbuzz er en restaurant og vinbar med to locations downtown: 13 E 13th St (Union Square) og 75 9th Ave (Chelsea Market). Om søndagen og alle andre dage efter kl. 21 tilbyder de champagne (i flasker ikke på glas) til halv pris. Der er et rigtig fint udvalg af dejlig champagne på deres vinmenu som kan ses her https://hub.binwise.com/print/WineList_PDF.aspx?ListId=273&LocationId=144
     
    Ulrik, obs, DanielBahn og 4 andre "Synes godt om" dette.
  17. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    T4L og Henry "Synes godt om" dette.
  18. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,476
    Point:
    113
    Sidste NY turs nye restaurantoplevelse bød på Legacy Records https://www.legacyrecordsnyc.com/legacy-records/, en nyåbnet restaurant i Hudson Yards området midtown, hvor en skyskraber efter hinanden synes at skyde op for øjeblikket. Hvor mange skyskrabere kan de mon have i Manhattan og hvor høje kan de blive?

    Spisekortet findes her https://media-cdn.getbento.com/acco...enus_files/rPYJhcpvQ4WKL4XfhPex_Menu_7_13.pdf Hvis priserne ser lidt høje ud, så skal man lige vide, at på denne restaurant drikkepenge er inkluderet i prisen. Det gør en ret stor forskel i betragtning af, at der generelt forventes i NY man betaler ca. 20% drikkepenge. Nogle billeder fra vores middag:

    Dejligt brød
    IMG-3026.JPG

    Vi bestilte deres Crudo tasting som forret. De her razor clams på første billede kunne jeg slet ikke stå for.
    IMG-3028.JPG
    IMG-3027.JPG
    IMG-3029.JPG

    Pasta med cuttlefish
    IMG-3030.JPG

    Risotto med hummer
    IMG-3031.JPG

    Ribeye
    IMG-3032.JPG

    Restaurantens specialitet siges at være deres anderet til to. Vi havde dog lyst til at prøve lidt noget andet, så jeg kan desværre ikke levere billede af den.

    Er der egentlig nyt angående NY foodie turen? Hvilke restauranter står på programmet? Desværre kan jeg ikke være med. Husk endelig at hitte med masser af billeder af denne tur!
     
    PENSIONISTEN, clager, THammer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Lad os lige genoplive denne tråd. :cool: Jeg står og skal til NYC med kæresten i Februar.
    Jeg har været der to gange før, det er hans første. Nogen gode tips til hvad vi skal lave/se/spise osv? :D Jeg har selvfølgelig også nogen idéer allerede, men mangler virkelig nogen flere.
    Han fylder rundt (30 :eek:) mens vi er afsted og ville derfor gerne prøve at finde et virkelig godt sted at spise.. (Dog ikke sushi, det er han ikke så meget for...:()
    Ellers har jeg tænkt på at vi evt. skulle ind og se en NHL eller NBA kamp - er der nogen der har erfaring med det?
    Hit me med gode idéer!
     
    DanielBahn og Henry "Synes godt om" dette.
  20. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Vi købte et New York Pass (https://www.newyorkpass.com - det er sjovt nok ALTID på tilbud, og det er sjovt nok også ALTID sidste dag i tilbuddet) sidst vi var der ovre, hvor det både var kærestens og svigermors første tur.
    Det er mega oplagt, hvis man virkelig vil lege turister, og man sparer samtidig en god del penge, hvis man vil ind og se de klassiske ting/bygninger. Derudover så får man VIP-adgang en hel del steder, så man kan springe de ofte lange køer over.. Det er helt klart værd at tage med.. Vi sparede i hvert fald 1 time i kø til både The Top of The Rock og 9/11-memorial.

    Hop on/off-busserne er ret gode, og det er nogle virkelig gode guides, der er nemme at forstå trods den dårlige speaker-kvalitet. Men man ender med at sidde i kø rundt omkring på Manhattan, så hvis vejret er skidt, er det ikke så sjovt - man har dog adgang i min. 24 timer, så man kan prøve dem dagen efter. Mener at den fulde rute i sommermånederne tog 2,5-3 timer - vi hoppede dog af flere steder undervejs.
    Vi var desuden også på en Circle Line båd-tur, rundt om hele manhattan - fantastisk fed guide, som var FØRSTE MAND!! til at nå Scully's fly og redde alle personerne - min far var der ovre i påsken på samme tur, men med en anden guide, og han var sgu også FØRSTE MAND! :D
    Jeg er normalt ikke så meget til sådan noget båd-tours, men er nu meget sjovt at se byen fra vandet og sejle under de mange store og imponerende broer.
    Nu vi er ved vandet, så ville jeg droppe at tage hele turen ud til frihedsgudinden - man må vidst nok stadigvæk ikke komme up under skørterne, og der er mange mennesker på lidt plads, der køber alt for dyre souvenirs og tager platte billeder.. Den gratis Staten Island Ferry er den bedste måde at se den på, hvis ikke man tager på en båd-tour.

    Angående høje bygninger, så er der jo en del - jeg vil helt klart anbefale The Top of The Rock/ Rockefeller - så kan man se Empire State i fuld vigør, samt et fedt view over Central Park og de mange hotellers rooftop-bars. Og så er udstillingen man ser, mens man går/står i kø ret interessant, og bedre end Empire State.
    Viewet fra One World Trade Center er ret kedelig (primært business område), men man er jo selvfølgelig højt oppe, og elevatoren er hurtig og sjov at prøve.

    Ang. museer, så er 9/11-memorial museet et must - nok ikke på hans 30 års dag, da man klemmer nogle tårer ud!
    Sæt rigelig med tid af til det. Det er kæmpe stort i mange etager, men også så I kan nå at læse de mange beretninger og høre de forskellige opkald fra passagerne til deres familie, og fra folk i tårnene. Det er virkelig en vild oplevelse, som er meget surreal, og samtidig giver hele museet et sindssygt godt bevis på, hvor dygtige amerikanerne er til at lave museer omkring sådan noget der er fyldt med følelser og mareridt.
    Natural History-Museet er også ret spændende, men hvis man har besøgt det i London, så er der ikke så meget nyt - men sjovt nok at kunne se film-optagelsesstederne fra De der film med Ben Stiller.
    Intreprid-skibet ville jeg gerne have været på, men begge gange vi har villet det, har det været lukket :( Skulle være en rigtig fed oplevelse, med en Space shuttle og en concorde på dækket.
    Museum of Sex skulle være ret oplagt på en kærestetur :oops: Har hørt at det er godt lavet, og ret sjovt. Vi droppede det, da svigermor var med på slæb :eek:

    Prøv at komme forbi en gospel-gudstjeneste i Harlem - De varer 2-3 timer, og man går ud ikke undervejs, plus man betaler dyrt for at komme ind, og hvis man ikke smider en god håndfuld helt frivillige sedler i hatten der går rundt, så kommer man helt sikkert ikke i himlen.. Men det er pengene og tiden værd, og er ligesom på film! Spørg på jeres hotel, om de kan anbefale en specifik kirke, som godt vil have besøg af hvide turister. Kan ikke huske hvilken en vi besøgte.

    Botanical Gardens og High Line Park er begge to lækre steder - omend jeg ikke ved hvor godt det er i februar måned. Sidstnævnte er dog supercool alligevel - en gammel metro-linjen der er lavet om. Central Park er selvfølgelig et must. Lad være med at prøve at kæle eller fodre de mange egern - de bider ret så hårdt, skulle jeg hilse og sige fra min farfar :rolleyes:.

    Apple butikken på Fifth Ave er et must - uanset om man er til Apple eller ej.. Macy's herre-afdeling har gode priser på mærkevarer-jakkesæt og skjorter, og man kan forhandle yderligere hvis man spørger pænt og nok gange. Tiffany's må du sørge for i kommer ind og ser også - og kæresten skal huske den tykke tegnebog.
    Der vidst stadigvæk totalt udsolgt til deres brunch, men undersøg det - den skulle være vild.

    Der findes en masse walking tours derovre som er fede - så værd at undersøge også.
    Vi nåede ikke den vi havde planlagt - pizza-tour, desværre. Og Movies in New York-turen var fuldt booket - begge har jeg fået anbefalet af venner der bor derovre.

    Omkring spisesteder, så fandt vi et par gode steakhouses til billige priser i og omkring west end. Kan ikke huske navnene, udover det ene som vidst blot hed West End Steak House.
    Vi boede på 57th street og der ligger der en fed, og original diner, som er ret kendt for alle dets faste og kendte gæster, der har et guld-navneskilt sat op rundt omkring bordene - vi sad "ved siden af" Tom Hanks som jf ejeren ofte kom forbi og fik hashbrowns. Men derudover er deres blueberry pancakes hele turen til New York værd.. honestly.

    Ellers har jeg hørt rigtig godt om Fogo de Chão, som er en brasiliansk kæde. Vi prøvede den i Rio, og det var rigtig godt, men skulle også være rigtig godt i New York, omend dyr.
    Hvis du har set Cake Boss, så er Carlos Bakery v. Time sq. oplagt.. men man bliver lidt skuffet - og flået.. Men sjovt at prøve at smage de samme ting som man har set i tv.
    Katz Delikatessen er også rigtig sjov at prøve, med overraskende god mad og idiot mange mennesker. Man får en ticket når man går ind af døren, som man så bruger som kvittering undervejs, og betaler til sidst. Hvis man har smidt den væk, kommer der et kæmpe muskelbundt og "hjælper" en med at lede i sin taske, og ellers må man betale $100, hvilket er helt frivilligt.. eller - vi så det et par gange de par timer vi var der, hvor nogle kinesiske turister ikke helt forstod det..

    Jeg ville droppe Meyer-cirkusset på Grand Central, med mindre du virkelig er glad for Meyers Bageri og deres rugbrødschokolade-barer.. Synes personligt det er kedeligt og dyrt.
    Grand Central er dog kæmpe stor og kæmpe flot - så den er et besøg værd, men Shake Shack er bedre end Meyers ;)

    Hvor lang tid har i derovre? Og hvor skal I bo?
     
    Senest redigeret: 3/12/18
    danielstrandby, klausbm, T4L og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side