Norsk artikel om "artsfæller" på milage run

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 7/3/14.

1. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,189
    6,209
    Point:
    113
    Ja - jeg kender da et par stykker som har gjort lignede - senest til Prag :)

Kristian og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  3. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,014
    2,082
    Point:
    113
    :confused::confused::confused: Der var en gang man sagde: "De er gale de gallere" :confused::confused::confused: Nu er det vist "De er gale de skovtrolde" :confused::confused::confused:
    t/r til BCN for egen regning for at få noget så "relativt" lige gyldigt som et EBD kort, til det kan man kun sige: "Få en hobby" det er billigere at spille golf i den dyreste klub i Oslo :p

4. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,189
    6,209
    Point:
    113
    Hvad med om det netop er hobbyen.... Jeg vil reelt sige at jeg også godt kunne finde på noget "så skørt" - og har vel reelt gjort det gennem tiderne. Så trods mange rejsedage per år så er jeg forsat vild med at flyve i privaten og statussen - om den er det værd man sætter det til - meget rar at have. Senest gav det bedre pladser på Air Canada til Toronto og med United fra Economy til Economy Plus hjem fra New York til Amsterdam. Dertil er det dejligt at kunne tage ind i en lounge og slappe af - selv med MiniO. Så konklusionen er vel at det er min hobby og jeg også er "en af de gale gallere" :)

Jeg er vel ikke alene?

THammer og Schwert "Synes godt om" dette.
  5. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    758
    1,620
    Point:
    93
    Jeg sad ved side af en Nordmand forleden på vej til Athen. Han havde 11 ture booket her i løbet af foråret. Det eneste formål med turererne var at opnå Diamond.
    Han havde desværre misforstået en af de nye fordele for Diamond. Han havde forstået at man som Diamond fik øget tilgang til ALLE Star Alliance bonusrejser og ikke blot til SK's eget netværk. Det var lidt en streg i regningen for ham.

6. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,189
    6,209
    Point:
    113
    Godt du kunne give rette oplysninger og sige han skulle kunne følge med på Bonusfeber :)

Del denne side