Norwegian...a first time

Poster i 'NORWEGIAN | NORWEGIAN REWARD' oprettet af THammer, 5/10/18.

  1. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Så blev det min tur at prøve en D8 flyvning....og jeg er allerede ikke fan.
    Hvad folk slæber med af kufferter osv (nu udtrykker jeg mig på en pæn måde) i stedet for at tjekke det ind! Har en lille taske med (2 laptops) og er nu endt med at sidde med den under stolen foran mig! Det er belønningen for at begrænse sig.
    Jeg bliver nok personligt ikke en stor kunde her. Der er dig stadig 3 1/2 time til CPH, så de kan da nå at overraske endnu!!!
     
    PENSIONISTEN, Jeblin, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    En af grundene til, at jeg altid har en full-size roll-on med, selvom der kun er en laptop, pas og et par hørebøffer i. Den ender ikke, der hvor der i forvejen ikke er plads til mine fødder*.
    Egoistisk? Helt afgjort. Mere eller mindre egoistisk end dem med roll-on, rygsæk, og 2 poser toldfrit? Det vil jeg overlade til læseren. :)

    *: og i de tilfælde også helt fint, hvis den ender nedenunder. I hvert fald hvis den bliver leveret ved gaten og ikke et halvt døgn senere på båndet.
     
  3. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Det er helt fint med roll-on og evt en lille computer taske, hvis det er det eneste. Men det er jo ikke det eneste der bliver slæbt ombord. Det er jo 2-3 stykker bagage i roll-on størrelse og toldfrit. Der synes jeg nok, at man burde slå noget hårdere med (ja for min skyld skulle man helt afskaffe “toldfri”, men det er jo noget af en pengemaskine, så det sker ikke).
    Ikke andet for end at opgradere til en større håndbagage (if you can’t beat them, join them :p:D).
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Deres salgsvogn er super effektiv.
    Kan godt mærke at det er her der skal hentes nogle penge. Også fornuftigt udvalg til en 3 1/2 times tur.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    og wifi :) - 3,5 times tid? Barcelona?
     
    PENSIONISTEN, Henry og THammer "Synes godt om dette"
  6. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Malaga. Godt med ferierejsende på bussen.
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  7. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Huha nu bliver jeg jo nervøs - jeg har en runde med dem hele vejen til DXB på lørdag. Det var for de points jeg vandt i IF julekalenderen, men jeg er bare allerede SÅ træt ved tanken om 6 timer med de rødnæsede.

    Folk slæber jo alt det der habengut med i kabinen fordi de ikke vil betale for bagage. Så er det jo komplet tåbeligt, at de ikke er strikse med hvad folk tager med. Det troede jeg i øvrigt de var - for om ikke andet kunne de jo tvinge nogen til at checke ind og betale.
     
    PENSIONISTEN, Henry, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Det kan tænkes der er lidt mere fokus på det i CPH. I Malaga var der i hvert fald ikke megen kontrol af det. Men lad høre hvordan det går.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Min mand frygter det hele ender med noget med nogle meget dyre envejs-billetter retur med EK :D
     
    PENSIONISTEN, MaleneChristensen, Baadsgaard og 4 andre "Synes godt om" dette.
  10. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Hahahaha tjaaaa det bliver spændende at følge :D:D
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  11. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Ja stay tuned... vi er allerede ude i at den 8-årige kun mener man kan sidde på første sal, så det skal nok blive en fest, når han finder ud af der for det første kun er én etage og derefter vi ikke skal flyve biz men sidde nede på række 19 blandt de uvaskede :rolleyes:
     
    PENSIONISTEN, clager, MaleneChristensen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Jeg tror det er sundt en gang i mellem at blande sig med folket og pøblen.... så har man det meget bedre næste gang man sipper 'pagne på business class :rolleyes:
     
    PENSIONISTEN, DanielBahn, Daniel K og 3 andre "Synes godt om" dette.
  13. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Mine erfaringer med DY er at deres Eco produkt i kabinen er klasser over SAS, gratis internet med ok hastighed, rimelige priser på spise/drikke og deres 737 seatpitch er langt bedre end SKs A320/321ere, selvom det nok primært skyldes nyere sæder.
     
    Kolmorgen, MaleneChristensen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Jeg ved ikke om det er sådan på alle DY flyvninger. Men de gange jeg har fløjet med dem ARN-MMX har de spillet musik i kabinen mens maskinen har været på jorden. Stærkt irriterende...

    Men derudover har der nu ikke været så meget at klage over. Ville ønske at de også ville åbne ruter ARN-AAL/AAR/BLL så "tanten" kunne få noget konkurrence.

    /DSGM #2
     
    THammer, MaleneChristensen og Henry "Synes godt om dette"
  15. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Så jeg kommer til at nyde hjemturen mere? :D:D:D
     
    THammer, Henry, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side