Norwegian - brug af cash points i anden valuta?

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af tbh, 2/8/17.

  1. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Det kan være at jeg til januar må bryde alle principper og flyve med Norwegian JFK-FDF. (selvfølgelig fordi jeg synes det giver mest mening at flyve SK C til EWR, hvis jeg skal til Martinique...)

    Jeg har fundet frem til at det er ~165 DKK billigere at bestille i EUR end DKK, og ca. 5 DKK billigere endnu at bestille i NOK, pr. billet. Jeg har efterhåndet fået samlet nok cash points til at de kunne betale en rimelig del af turen, men kan jeg bruge mine cash points på de billigere billetter i norge/andet steds, eller skal jeg betale den dyrere pris fordi min norwegian konto er dansk? I så fald bliver det så nok 2 seperate billetter, en med cash points og en i billig valuta..

    Derudover hvis der er nogen der har forslag der kunne redde mig fra at flyve Norwegian ville det selvfølgelig også være velkomment! P.t. står den på SK C CPH-EWR-ARN-CPH til 60.000 point/368DKK per næse og så DY til i givet fald omkring 1.800 kr inkl. sæde & bagage. I slut januar.
     
    Senest redigeret: 2/8/17
    SophieHendriksen, clager og Henry "Synes godt om dette"
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,517
    Point:
    113
    For ca. en måned siden var der ret gode priser til FDF og PTP fra Paris - kunne fås for mellem 2000 og 2500 kroner. Så kunne du let finde billige billetter til Paris. Men det er for sent nu...

    Det med cashpoints er vel bare at prøve? Gå i gang med bookingen og se, hvad siden fortæller, at du kan trække fra. Du bør sagtens kunne bruge dem på deres ikke-skandinaviske sites.
     
    Henry og tbh "Synes godt om" dette.
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Ja det er desværre for sent, men godt nok billigt! Jeg må holde øje, SAS billetterne er stadig refunderbare og jeg skal lige have de sidste cash points ind, inden jeg købter noget hos D8.

    Jeg har tjekket og i andet forsøg lykkedes det - så det kan sagtens lade sig gøre på f.eks. den norske hjemmeside!
     
    Henrik Olsen, jtraveler og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side