Norwegian - hvad gør jeg med ubrugt billet

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af frankbrix, 12/10/16.

  1. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Hej Insideflyer,

    Jeg har en one-way billet med Norwegian på Søndag til Barcelona som jeg ikke får brug for. Jeg har givet 1799 for den. Det er en lowfare billet klasse. Jeg tror skatterne udgør ca. 180 kr af den samlede pris.

    Hvad er mine muligheder?

    Kan jeg opgradere til Flex og så annullere og få alle pengene igen?

    Nogen andre ideer.

    Vil være en skam at den bare går til spilde.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg tror ikke du kan opgradere til Flex, men den kan jo ændres mod gebyr...
    upload_2016-10-12_12-7-56.png
    http://www.norwegian.com/dk/booking/bookingoplysninger/aendring-af-din-booking/
     
  3. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Hvad hvis man ændre til en billigere afgang, får man så Differencen igen? :p
     
  4. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Det kan være at julen kommer tidligt i år?
     
    isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    I griner, men det gør man hos Southwest Airlines... Faktisk kan man blive på samme afgang og få den billigere hvis/når prisen falder...
     
    Nielspg, Schwert, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Usædvanligt for en LCC.......... (guds eget land når det er bedst ;);) )
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Gratis refundering indtil afgang og 2 styks indtjekkede bagage... en mere kundevenlig tilgang til at være LCC
     
    obs, Henry, Nielspg og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,399
    "Synes godt om" modtaget:
    12,795
    Point:
    113
    Husk, billetten skal laves om før afgang (Norwegians hjemmeside siger mindst 30 minutter før).

    Men, hvis du laver billetten om, så vær sikker på, at du kan flyve på det nye tidspunkt. Min kæreste har ændret rejsetidspunktet for en billet fra Moskva via Rom til Cagliari (Sardinien). For den billige billet skulle da ikke gå til spilde. 2 gange. Og det endte med, hun ikke fik den brugt. Og efter et år, var den forældet. Træls - og spild af penge.
     
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Lidt i samme boldgade.. i forbindelse med udelukkelse af nationaliteter til USA, men Norwegian:

    ".....Haniel og Bastian Khamseh Møller har forsøgt at få deres flybilletter refunderet hos Norwegian, men her er beskeden, at de skal flyve til USA - og blive afvist - for at få pengene igen.. "

    Virker absurd, at man skal flyve over, for at få sine penge igen... en grund til vi ikke gider dem...

    http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-...vaere-floejet-til-usa-onsdag-det-er-saa-trist
     
    Jeblin, clager, jakobv84 og 6 andre "Synes godt om" dette.
  10. Calle77

    Calle77 EBG, Marriott Bonvoy Gold, Accor ALL Silver

    Beskeder:
    893
    "Synes godt om" modtaget:
    2,015
    Point:
    93
    Rystende ringe af DY!
    Det eneste rigtige er at refundere billetterne. Eller tilbyde at ombooke til senere tidspunkt eller anden desti.
    DY risikere også at få en bøde for uretmæssigt at transportere dem til USA?
     
    Jeblin, Kristian, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. Calle77

    Calle77 EBG, Marriott Bonvoy Gold, Accor ALL Silver

    Beskeder:
    893
    "Synes godt om" modtaget:
    2,015
    Point:
    93
    Virgin Atlantic er et glimrende eksempel på hvordan DY kunne have håndteret denne sag. Dette netop sendt ud til alle rejsebureauer:
    "We need to let you know that an Executive order issued by the United States White House on 27 January 2017 has suspended the entry of most immigrant and non-immigrant nationals from the nations of Libya, Iran, Iraq, Somalia, Sudan Syria and Yemen for 90 days.

    Any customer directly impacted by this executive order will be able to re-book to travel at a later date, re-route to travel to an alternative destination or if customer’s no longer wish to travel to the United States, may apply for a full refund."
     
    Kristian, Henry og isolCBflyer "Synes godt om dette"

Del denne side