Norwegian udvider i Gatwick!

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Schwert, 14/7/14.

1. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Navnet er snart det eneste Norwegian har med at "Være Nordmand" at gøre.

Ifølge bording.no udvider de med nye ruter ud af Gatwick:

http://www.boarding.no/art.asp?id=58186

Så baserne er i Spanien, England, Thailand og USA - for at komme kritiske røster i forkøbet: Det er der jo ikke noget i vejen med - i princippet - men når man gør det for at kunne sænke priserne, uden hensyntagen til at yde bare den mindste smule service over for sine kunder (hvilket så malende er beskrevet i en tråd om deres long haul operationer) så udstiller man sig selv og sine sårbarheder, på en måde der må give enhver professionel rejseafdeling kuldegysninger......

Kald nu en skovl for en skovl - og en spade for en spade: Norwegian er og bliver et selskab for de der er på ferierejser, og trods alt kan leve med deres mange forsinkelser (langdistance)

Som en af mine gamle venner fra Florida skrev til mig da hun roste til skyerne at hun nu kunne rejse direkte hjem fra Fort Lauderdale: "Hvorfor så negativ, det er da SKØNT ikke at skulle skifte fly undervejs" mit svar var: "Ja det er da skønt, når de flyver til tiden, vi tales ved når du skal hjem til jul og ankommer 2. juledag min ven - GLÆDELIG sommer" :p:p:p

Mange hilsner
    "Den gamle mavesure"
    /Schwert :eek::eek::eek:

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side