Norwegians første flyvning fra København til Boston er i luften

Poster i 'PRESSEMEDDELELSER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 13/5/16.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Norwegian - 2016-05-12 19:32 CEST
    [​IMG]

    Sidst på eftermiddagen lettede Norwegians 787 Dreamliner fra Københavns Lufthavn og vendte den røde snude mod Boston. Det er første gang nogensinde, at Norwegian flyver mellem de to byer.

    Der var stor festivitas ved gate C33 i Københavns Lufthavn her til eftermiddag i forbindelse med Norwegians første flyvning til Boston. Inden afgang var der både forfriskninger til passagererne, taler og endelig blev den røde snor klippet, og ruten officielt erklæret åben.

    ”Norwegian er glade for at kunne byde passagerer velkommen om bord på vores nye rute til Boston. Langdistancerutenettet bliver stadig større, og vi tilbyder nu danske rejsende hele ni spændende destinationer fordelt på USA, Thailand og Caribien. Vi ser, at passagererne efterspørger kvalitetsflyvninger til lave priser, og det sørger vi for i vores topmoderne, mere miljøvenlige 787 Dreamliner. Sidste år blev vi af passagererne kåret til verdens bedste lavprisselskab på langdistanceruter, så det er tydeligt at se, at vores produkt er værdsat blandt de rejsende”, siger Thomas Ramdahl, kommerciel direktør i Norwegian.

    Mange kombinationsmuligheder på den amerikanske østkyst

    Med Boston-ruten tilføjer Norwegian sin fjerde destination på USA’s østkyst fra København. Da Norwegians enkeltbilletter gør det muligt at flyve til én destination og hjem fra en anden, kan passagerer i langt højere grad tilrettelægge og tilpasse rejsen efter ønske og behov i takt med udvidelsen flyselskabets allerede store langdistancenetværk.

    Danske passagerer kan, foruden på den nye Boston-rute, også sætte sig godt tilrette i Norwegians fly og tage turen fra København direkte til New York, Los Angeles, Fort Lauderdale, Orlando, Las Vegas, Puerto Rico, St. Croix og Bangkok.


    Information om København-Boston


    Norwegian flyver mellem København (CPH) og Boston (BOS) en gang ugentligt (torsdag) fra 12. maj 2016.
     
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Søren S "Synes godt om" dette.
  3. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Ja, det er ikke godt. Men det er vel ikke bekræftet om de skulle komme tilbage på BOS i S17.

    Jeg vil dog umiddelbart tro, at flyet sikkert kan bruges bedre fra LGW eller sågar CDG frem for CPH eller OSL, så mon ikke, at der øges yderligere fra LGW /fx 4x ugentligt og tilbydes 3x fra CDG. De har jo et dagligt slot, så det vil de sikkert gerne udnytte.

    Jeg tog som bekendt turen til Boston fra CPH forleden og der var flyet vel 90% fyldt. Jeg var ganske godt tilfreds med afgangstidspunktet torsdag kl. 17.20, således, at man kan lave sig en forlænget weekend og kun bruge en enkelt fridag. Ville være ærgeligt, hvis den mulighed ikke kom tilbage.
     
    Henry og clager "Synes godt om" dette.
  4. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Ja, det er lidt trist. Har faktisk taget turen til Boston med DY 3 gange, da afgangstidspunktet torsdag eftermiddag 17.20 passede mig perfekt. Sidste sæson øgede de ellers kapaciteten til en 787-9, men den kan nok bruges bedre andre steder.

    Man kan håbe på, at det giver SAS en lille smule mere vind i sejlene for deres Boston-rute, hvor flere (inklusive mig selv) har oplevet noget tynd belægning. Jeg var dog med på hjemturen i mandags og der var flyet helt fyldt (og overbooket i økonomi), men det er jo også jul. Min plus-grade til business gik i øvrigt igennem på denne flyvning, så det var nice :)
     
    Senest redigeret: 20/12/17
    Henry, clager, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Enig jeg har også taget DY til Boston og tiderne var rigtigt gode. SKs tider er noget ringere, men lad os håbe de i det mindste opretholder turen med rimelig frekvens.
     
    PeterA og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side