Ny "and" til samling hos Lufthansa FCT (First Class Terminal)

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Kristian, 10/1/14.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,838
    "Synes godt om" modtaget:
    8,835
    Point:
    113
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  2. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Fedt :)

Her samlingen dog begrænset til to stk, så mangler langt flere end denne ene nye ;)

3. Bizflyer

Bizflyer Aktivt medlem

Beskeder:
    175
    165
    Point:
    43
    Hvor mange forskellige findes der egentlig?

4. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Jeg ved det faktisk ikke, men har set nogle stykker som jeg ikke selv har. Jeg tror de jævnligt får nye.

5. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,179
    6,177
    Point:
    113
    Hejsa,

Fandt lige via en makker som er "meget informeret om Lufthansa" og som driver en blog om det. Han har et galleri som viser lidt af det. Han siger også at der kommer nye løbende især til højtider og andre begivenheder såsom Oktoberfesten og fodbold mesterskaber osv.

upload_2014-3-29_20-51-31.png

Men kig videre her: http://lufthansaflyer.boardingarea.com/lufthansa-first-class-duck-gallery/

Hilsen
    Henrik

6. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    758
    1,620
    Point:
    93
    Ja så har jeg lang vej endnu...har kun en enkelt. Håber at kunne fordoble samlingen i løbet af efteråret, hvis det altså lykkes at booke en First Class billet med LH, med EB point! Ikke ligefrem nemt med alle de restriktioner der efterhånden er.

7. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,179
    6,177
    Point:
    113
    Hejsa,

Jeg er også i gang med at få planlagt en LH tur efter sommeren. Så venter blot på at tingene til at gå op i en højere enhed og få ringet til SAS og lavet bookingen.

Min tanke er noget TG og OZ retur fra Asien eller noget i den stil. Forsøger at maximere turen med så mange segmenter som muligt.

THammer "Synes godt om" dette.
  8. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    758
    1,620
    Point:
    93
    Det er noget af det samme jeg har i tankerne. Ville gerne kombinere noget LH, OZ og TG. Havde håbet på noget NH også...men det bliver temmelig kompliceret at få til at gå op. Desuden har jeg svært ved at planlægge mere end 4-6 uger frem pga mit arbejde. Samtidig skulle der der gerne bruges nogle point til at booke hoteller med.
    Planen er i hvertfald i første omgang at starte turen i FRA så jeg kan fordoble min andefamilie :)

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,179
    6,177
    Point:
    113
    Så er vi helt på samme linje - 2 stk af den tur hen over en weekend til os to - takker :)

Dog kan jeg godt se en udfordring i dette med at det kun er 4-6 uger frem der kan planlægges. Så skal man være noget fleksibel eller tage et sats og booke noget som man så måske skal ændre eller annulere.

10. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    758
    1,620
    Point:
    93
    Helt enig Henrik :)
    Selvom jeg allerede er begyndt at søge og har gjort nogle overvejelser om hvad jeg kunne tænke mig, så er det lidt svært da jeg ikke helt ved hvordan mit arbejde ser ud til efteråret. Det gør det heller ikke nemmere at LH ikke frigør sæder på First Class mere end 14 dage i forvejen. Det skal siges at jeg er temmelig fleksible, når bare jeg ved at jeg ikke skal arbejde (men det er de fleste vel!!!).
    Jeg bruger ANA til at søge efter bonus sæder, men har du nogle bedre tips/tricks så lad mig endelig vide. Jeg håber at turen kunne gå øst på (har endda leget med tanken om at flyve via USA), men jeg er egentlig åben til andre forslag. Det handler lidt om af få noget ud af det, efter at have siddet xxx timer i diverse flysæder.

11. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,179
    6,177
    Point:
    113
    Jeg har også ofte brugt www.awardtravelr.com men efter at United har "truet" en smule til flere af disse sites så er det også blevet lukket indtil videre for at undgå retsager.

Men ANA er klart en god mulighed for dette og viser alt det som den skal.

Men jeg er derfor ude efter et par andre værktøjer som kan erstatte dette.

Lige nu er ANA og expertflyer.com klare fortrukne. Men også KVS tool er godt at bruge. De har forskellige fordele og ulemper som nok kræver separat artikel at komme igennem :)

/Henrik

Del denne side