Ny lufthavnschef i Sønderborg Lufthavn

Poster i 'PRESSEMEDDELELSER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 3/2/16.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,518
    Point:
    113
    Den 1. marts 2016 kan Sønderborg Lufthavn byde velkommen til Christian Berg, der tiltræder som lufthavnschef og kommer til at stå i spidsen for den videre drift og udvikling af Sønderborg Lufthavn.

    Christian Berg kommer fra en stilling som adm.direktør for Hans Christian Andersen Airport / UAS Danmark (Odense), og han har mere end 20 års ledererfaring fra en række brancheledende selskaber, herunder de svenske statsejede lufthavne, Swedavia, Air Greenland og SAS.

    Han er 46 år og medbringer en HA i Erhvervsøkonomi fra Handelsskolen i København. Herudover har den nye lufthavnschef taget en række lufthavns- og luftfartsrelaterede kurser, ligesom han har dygtiggjort sig inden for generel ledelse og projektledelse.

    For Christian Berg er jobbet som chef i Sønderborg Lufthavn spændende, fordi lufthavnen rummer mange vækst- og udviklingsmuligheder, både i forhold til infrastruktur, erhvervsservice og turisme.

    "Jeg ser i Sønderborg Lufthavn en virksomhed med rigtig gode muligheder for vækst på alle parametre, og den opgave ser jeg frem til at tage fat på sammen med de gode og engagerede medarbejdere i lufthavnen. Og så glæder jeg mig til arbejdet med at skabe samspil, dynamik og synergi på tværs i forhold til lufthavnens mange interessenter, Sønderborg Kommune og lufthavnens medarbejdere", udtaler Christian Berg.



    asdfsf.jpg

    Privat bor Christian i Otterup på Fyn med sin hustru og tre døtre. Familien planlægger at flytte til Sønderborg snarest muligt.

    Sønderborg Kommune og Sønderborg Lufthavn glæder sig til at byde Christian Berg velkommen i det Sønderjyske.
     

Del denne side