Ny spareplan på vej i SAS

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 27/8/19.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Det netop udgivet kvartalsregnskab åbne op for ny spareplan og organisationsændringer.

    To accelerate our efficiency efforts and drive accountability, a new Group Management organizational structure will be implemented as of 1 October 2019. Our current Operations unit will be divided into Airline Operations, with responsibility for airline operations across all production platforms, and Airline Services, with responsibility for Ground Handling, Technical Maintenance and Cargo. Furthermore, all sales, marketing and commercial units will be consolidated under one Commercial entity. With the new Group Management team in place, we are committed to deliver on our accelerated transformation agenda as well as the additional initiatives needed to increase efficiency across the organization.

    Link:
    https://news.cision.com/sas/r/improved-operational-performance-in-peak-summer-season,c2888966
     
    Kenneth K, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  2. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Kan også læse mig til at en øget digitalisering både internt og ny produkter til kunderne er et af midlerne i sparerplanen.

    Alt jeg kan sige er at med SKIT som leverandør skal det nok blive en stor success :)
     
    THammer, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  3. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Det virker som en fin strategi, så slipper jeg også for, ligesom i dag, at høre på en kollega, som ikke kan få lov at betale online for en billet, hvilket jeg mere generelt vil se som et strategisk klogt valg at gøre så nemt som muligt for kunderne ;)
     
    obs, THammer, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side