Nyt Scandic Friends program kommer snart - bl.a. med revenuebaseret optjening

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af obs, 10/1/18.

Tags:
  1. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Scandic lancerer snart et nyt Scandic Friends program som bl.a. lader til at blive revenuebaseret. Hvor meget det indebærer "enhancements" må vi vente at se, men man kunne jo have en mistanke (lidt mistænksom er man vel altid når nogen lancerer et nyt program)

    https://www.scandichotels.dk/nytprogram

    /DSGM #2
     
    Henrik Olsen, MortenS, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Så kom der noget mere kød på Scandics "enhancements" og det er lidt en blandet landhandel.

    Et udpluk: Programmet er nu revenuebaseret og man optjener nu både basispoint og bonuspoint. Der bliver mulighed for delbetaling af bonusnætter. Pointoptjeningen falder på værelser under ca. 1200 DKK/NOK/SEK pr. nat mens den så bliver højere ved priser derover. Restaurantrabatten i weekenden bliver halveret til 10%.
    De har nu også indført et "Red level" som er lidt a la SAS Pandion. Fordelene på det niveau er ukendte.

    https://www.scandichotels.dk/scandic-friends/fordele-og-levels

    /DSGM #2
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,195
    "Synes godt om" modtaget:
    3,962
    Point:
    113
    Tjaa. 3rd floor bliver lidt nemmere - tilgengæld bortfalder den udvidet adgang til bonusnætter. Hvor mange point man optjener kan jeg ikke umiddelbart se - men formentlig er det en klassisk "enhancement" ...
    Så mon ikke vi har en helt traditionel devaluering på trapperne her.
    Jeg tror jeg vil begynde at kigge på alternativerne - om end der ikke er mange på de for mig relevante destinationer.
     
    obs og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side