Nyt servicekoncept på SAS Business 28. januar 2015

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Flemming Poulsen, 26/1/15.

1. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  2. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    760
    938
    Point:
    93
    Da jeg så billederne af serveringerne tænkte jeg at det lignede næsten til forveksling hvad jeg har prøvet at få serveret på en tur med United. Så jeg ved ikke om de rykker op i den bedre halvdel, eller blot kommer på omgangshøjde med de fleste. Det ser slet ikke dårligt ud, men til en minimumsbilletpris på ca. 22-25 kkr må man vel også kunne forvente at kvaliteten af maden og servicen er i orden, tænker jeg.

Blot mine 2 cents...

Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  3. Kenneth K

Kenneth K VIP medlem

Beskeder:
    190
    440
    Point:
    63
    De score ikke mange points hos mig for det vinudvalg de præsentere.

Kristian "Synes godt om" dette.
  4. jpyyc

jpyyc Nyt medlem

Beskeder:
    1
    1
    Point:
    3
    Re SAS NEW BUSININESS CLASS ON LONGHAUL

ET STORT wow det ser rigtig spændende ud med det nye food concept på kommende SAS longhaul business flights. Tak for atter en god og velskrevet artikel – det skal blive spændende hvordan det vil gå SAS med de mange nye tiltag – kan de leve op til det nye madkoncept og kabine upgradering. Begge dele virkelig meget tiltrængt.

Mad og drikke er yderst vigtig for vores kunder og vi har forsøgt at opfylde deres ønsker med dette nye servicekoncept”siger Gustaf Öholm.

Hvad der virkelig undrer mig, at man tilsyneladende stadig ikke kan få noget så ligetil og simpel som fløde til kaffen – SAS er et af meget få airline out there der ikke kan finde ud af at servere kaffe med cream - det gælder både på economy and business ja selv på longhaul flight er det umuligt at få cream to kaffen.

2010 SAS ORD-ARN-CPH på Business Class og selv flere år senere (2014-ORD-ARN-CPH-GOT) stadig samme dårlige service med bl.a 0.05 % mælk og meget mærkeligt menucard.

“fra 28. januar 2015. Nedenstående eksempel er på afgange fra Arlanda til USA i februar måned” men hvorfor serveres Nescafe in Business class ?

Her et par foto excempler fra 2014

SK C ORD-ARN kaffe med 0.05 % milk – no taste - sugar (no name) – why no SAS name on it

The good was a beautiful Scandinavia design

SK C – ARN-CPH kaffe med 1.5% milk – why NO real cream

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side