Nyt servicekoncept på vej i SAS Go - men kun på én rute

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Flemming Poulsen, 31/3/15.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    I disse dage er SAS ved at opdatere menuerne ombord på flyene og det medfører – igen – nogle ændringer i servicekonceptet. Nu var serveringen på SAS GO på langruterne

    Read the whole post here.
     
  2. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    775
    "Synes godt om" modtaget:
    2,203
    Point:
    93
    Nu er det jo snart 1. april tænker jeg.
     
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Det er desværre ikke en aprilsnar.... Men kunne sagtens lyde sådan, hvis den havde været bragt imorgen...
     
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    4,876
    "Synes godt om" modtaget:
    8,942
    Point:
    113
    Men det virker besynderligt, at man ikke når man nu har introduceret nogle nye fly, at man ikke langsomt hæver servicekoncepterne i GO, Plus også i disse fly og så vælger man, som du nævner CPH-TYO som eneste med det her nye koncept..
     
  5. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    929
    "Synes godt om" modtaget:
    1,772
    Point:
    93
    Alt andet lige er serviceniveaet ifht asiatiske flyselskaber helt til grin. Japanere er ikke mindst nogle feinschmeckere, så mon ikke SAS er ved at erkende, at disse går andre veje, når først de har prøvet en tur på Go med det helt aldeles pauvre serviceniveau.

    Kan let forestille mig en del bliver skuffede, hvis man har forventet mere på sådan en tur som t/r let koster mellem 5000-8000 kr hos SAS afhængig af sæson.
     

Del denne side