Nyt underforum for Rejsedeals

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Flemming Poulsen, 6/1/16.

Tags:
  1. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Har idag oprettet dette nye underforum for rejsedeals. Vi har flere og flere medlemmer som deler gode deals med hinanden og derfor er tiden moden til et underforum kun for dette.

Rejsedeals er voldsomt populære på forum, så lad os få dem separeret fra de øvrige poster og ikke mindst gøre det mere overskueligt.

Det betyder også at hver deal kan oprettes som en egen tråd - med egen overskrift.

Så slipper man at bladre igennen en lang samlet tråd.

Så kom bare i gang og del flere gode rejsedeals

Opdater gerne overskrift med (Udløbet) foran teksten når en deal ikke længere er tilgængelig. Har du ikke længere selv adgang til at opdatere overskriften, så tryk "report" og anmod om at en fra InsideFlyer teamet opdaterer overskriften. Det vil give et godt overblik...

Senest redigeret: 6/1/16
    mhsalv, DrDreier, Jesper Hvidberg og 7 andre "Synes godt om" dette.
  2. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    1,784
    2,982
    Point:
    113
    Endelig! Tak :)

Henrik Olsen og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  3. alexanderln

alexanderln Stealth Member

Beskeder:
    1,792
    3,483
    Point:
    113
    Kan man have "Alerts" på et underforum, således at man får mail når der er nyt opslag?

4. Flemming Poulsen

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Hvis du går ud i roden af dette subforum og klikker følg forum, så burde du kunne oprette en alert: Skærmbillede 2016-01-06 kl. 14.51.14.png

Skærmbillede 2016-01-06 kl. 14.52.52.png

Kolmorgen og alexanderln "Synes godt om" dette.
  5. Michael Wahl

Michael Wahl Aktivt medlem

Beskeder:
    230
    243
    Point:
    43
    Man kan kun oprette notifikationer for enten new threads eller new messages... Hvorfor ikke begge dele? Eller dækker "new messages" også over new threads?

6. Flemming Poulsen

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Jeg har oprettet for "new threads" - på den måde får du en melding når der er en ny deal (oprettes fremover som ny tråd), men slipper for at få besked hver gang der kommer en ny post i en af trådene (som kan blive mange).

Er der en enkelt tråd, hvor jeg ønsker varsel på hver post, så tilmelder jeg det for denne ene tråd (og ikke for hele subforum)

Men umiddelbart svarer varsel på "new thread" til at få et varsel på nye rejsedeals.

Der er desværre ikke mulighed for at gøre det anderledes, men personligt synes jeg det fuldt ud dækker mine behov.

7. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    453
    1,204
    Point:
    93
    Kan man linke direkte fra forsiden til undergruppen evt, så man hurtigt kan komme ind og se nyeste deals?
    Måske er det bare mig der ret hurtigt mister overblikket i forum og klikker tosset rundt.

8. Flemming Poulsen

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Alt er muligt. Men jeg er meget varsom med at smide mere ind i menuerne lige nu - da det let kan blive uoverskueligt - specielt på mobiler. Vi arbejder på en lidt anden menustruktur på sigt, så tager den med i overvejelserne der.

Men ellers lav en alert og "overvåg" dette subforum. Så vil den dukke op når du vælger "overvågede fora" i menuen...

https://insideflyer.dk/forums/watched/forums

Alternativt kan du bookmarke subforum også:
    https://insideflyer.dk/forums/forums/rejsedeals.25/

isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  9. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    453
    1,204
    Point:
    93
    Modtaget ;) Og tak.

Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  10. PeterA

PeterA VIP medlem

Beskeder:
    929
    1,771
    Point:
    93
    Mange tak for det. Vældig godt med et dedikeret forum til dette. Måske kunne vi endda have en tråd/underforum med rejser med DK-relevans (med udrejse ud af DK eller Skandinavien) og så et for alle dem, der udgår andre steder fra.

Synes tit, at mange af de deals der bliver posted fra secretflying, flynous eller fly4free er knapt så relevante for os, da de udgår andre steder fra i Europa, hvor det både kan være tidskrævende og dyrt at komme dertil først.

Senest redigeret: 26/2/16
    Ekeren, Kristian, alexanderln og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. miri90

miri90 Aktivt medlem

Beskeder:
    123
    117
    Point:
    43
    Jeg synes også ideen med et dedikeret forum er fin til rejsedeals. Jeg synes dog godt man kunne have en tråd kørende til "almindelige" rejsedeals. Altså en tråd hvor folk kan smide diverse gode tilbud/priser ind, som ikke er noget ekstraordinært og hvor man ikke synes det kræver en seperat tråd. Jeg tror nogle personer fravælger at dele et tilbud i en ny selvstændig tråd, hvis de ikke finder tilbuddet specielt nok. Og det er en skam.

Kristian "Synes godt om" dette.
  12. Clemens

Clemens Nyt medlem

Beskeder:
    3
    3
    Point:
    3
    secretflying com

Har aldrig prøvet, mon ofte gode priser. Ik altid fra lufthavne i nærheden

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.